|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() Sendt: 27-December-2006 kl. 12:33 |
Jeg går og søger den "ultimative" løsning hvis den findes, men ville gerne ha' noget Media Center op og køre, få alt lagt ind under én enhed eller rettere lave en integreret løsning med film, musik & billeder. Det store MINUS for mig er at hvis jeg skal spille musik SKAL der være en skærm tændt og gider ikk ha' vores Plastma skal køre "27/7 365".......her kommer denne geniale løsning ind i billedet, hvor for mig at se, jeg kan styre det hele fra Vista MCE SideShow remoten's display. Og søg lige en sidste ting, er det ikk smartes at vælge et grafikkort med HDMI-udgang, så er det KUN 1 kabel ihvert fald til ens Plastma og i bedste kvalitet??! |
|
![]() |
|
Binnerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1137 |
![]() |
Der er ikke rigtigt nogen der ved præcist hvornår de første Sideshow produkter kommer - Ricavision's remote er til April, men hvilke SideShow produkter der kommer på det danske marked og hvornår, det er noget svært at vide..... Men, ingen tvivl om at det er smart. |
|
![]() |
|
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
findes der pt andre a samme slags som Vista MCE SideShow remote men blot til M$ Media Center og med display, det fede ved Vista MCE er at den ha' Bluetooth og maskinen kan derfor står i et andet rum?? lidt alla http://www.logitech.com/index.cfm/products/detailsharmony/US /EN,CRID=2084,CONTENTID=11250
|
|
![]() |
|
kawi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() |
Sorry Fik ikke læst beskeden ordentligt inden jeg postede den første gang. Kan se at det er denne der spørges til i første indlæg. http://www.engadget.com/2006/12/21/ricavisions-vista-mce-sid eshow-remote-does-bluetooth-at-100-met/ Interessant er den i hvertfald. Jeg er lige med på en lytter. mvh Kawi Redigeret af kawi - 27-December-2006 kl. 14:53 |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Det er det som alle med medie center har gået og sukket efter, og som burde have været løst for meget længe siden. Nu er det slut med at skulle tænde tvét for at høre ("se") musik, og andet unødigt ikke visuelt stof!
|
|
![]() |
|
![]() |
Hva mener du præcist, er det dennye Vista Remote du snakker om eller??? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |