recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vista MCE SideShow remote, Super løsning?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVista MCE SideShow remote, Super løsning?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Stay_Bamboocha Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 956
Direkte link til dette indlæg Emne: Vista MCE SideShow remote, Super løsning?
    Sendt: 27-December-2006 kl. 12:33

Jeg går og søger den "ultimative" løsning hvis den findes, men ville gerne ha' noget Media Center op og køre, få alt lagt ind under én enhed eller rettere lave en integreret løsning med film, musik & billeder.

Det store MINUS for mig er at hvis jeg skal spille musik SKAL der være en skærm tændt og gider ikk ha' vores Plastma skal køre "27/7 365".......her kommer denne geniale løsning ind i billedet, hvor for mig at se, jeg kan styre det hele fra Vista MCE SideShow remoten's display.  Pluds man måske kan se ens MSN-Messenger kontakter og andre små ting....vejret??

Og søg lige en sidste ting, er det ikk smartes at vælge et grafikkort med HDMI-udgang, så er det KUN 1 kabel ihvert fald til ens Plastma og i bedste kvalitet??!

Til top
Binnerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-September-2005
Point: 1137
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2006 kl. 13:04

Der er ikke rigtigt nogen der ved præcist hvornår de første Sideshow produkter kommer - Ricavision's remote er til April, men hvilke SideShow produkter der kommer på det danske marked og hvornår, det er noget svært at vide.....

Men, ingen tvivl om at det er smart.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2006 kl. 13:39

findes der pt andre a samme slags som Vista MCE SideShow remote men blot til M$ Media Center og med display, det fede ved Vista MCE er at den ha' Bluetooth og maskinen kan derfor står i et andet rum?? lidt alla http://www.logitech.com/index.cfm/products/detailsharmony/US /EN,CRID=2084,CONTENTID=11250

Til top
kawi Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 06-Maj-2006
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2006 kl. 14:51

Sorry

Fik ikke læst beskeden ordentligt inden jeg postede den første gang. Kan se at det er denne der spørges til i første indlæg.

http://www.engadget.com/2006/12/21/ricavisions-vista-mce-sid eshow-remote-does-bluetooth-at-100-met/

Interessant er den i hvertfald. Jeg er lige med på en lytter.

mvh Kawi

Redigeret af kawi - 27-December-2006 kl. 14:53
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2006 kl. 14:58

Det er det som alle med medie center har gået og sukket efter, og som burde have været løst for meget længe siden. Nu er det slut med at skulle tænde tvét for at høre ("se") musik, og andet unødigt ikke visuelt stof!

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2006 kl. 19:45
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Det er det som alle med medie center har gået og sukket efter, og som burde have været løst for meget længe siden. Nu er det slut med at skulle tænde tvét for at høre ("se") musik, og andet unødigt ikke visuelt stof!

Hva mener du præcist, er det dennye Vista Remote du snakker om eller???

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu