Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
MCenterFreak
Guld medlem
Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
|
Sendt: 28-Februar-2008 kl. 00:07 |
#Kandersen
Nu har alle Microsoft/Bill hadere i årevis klandret dem for at levere operativsystemer til Hr. og Fru Jensen, uden at sikkerheden var i orden. Nu har de endelig implementeret sikkerhed som default i operativsystemet. Og nu bliver de så også klandret for det!
Com On giv dem en chance!
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
|
 |
Kandersen
Platin medlem
Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
|
Sendt: 28-Februar-2008 kl. 00:30 |
Det de har gjort har da meget lidt med sikkerhed at gøre. Det er bruger-restriktioner som de har indført. Hvilket ikke nødvendigvis er en dårlig ide, bortset fra at admin rettigheder ikke altid betyder admin rettigheder. Og så går ideen ligesom lidt af, når man skal bruge admin rettigheder.
Sikkerhed kan KUN udføres korrekt, hvis man ved hvad man laver. Hr og Fru Danmark ved IKKE bedre hvad de laver ud fra Vista, end hvad de gjorde ud fra Windows XP. Så på den måde kan jeg simpelthen ikke se, at de har rykket ved noget som helst.
|
|
 |
ThomasP
Super bruger
Oprettet: 26-Februar-2006
Point: 473
|
Sendt: 11-Marts-2008 kl. 20:39 |
Jeg har desværre ikke selv så meget forstand på HTPF, men jeg har læst tbukdahls kvaler op for familien herhjemme og der er stor opbakning til tbukdahls anstrengelser for at komme overens med konen.
Så vi krydser sammen fingre for, at nogen her i forummet vil hjælpe tbukdahl videre.
vh. ThomasP, konen og børnene
|
 |
tbukdahl
Ny bruger
Oprettet: 18-Februar-2008
Point: 12
|
Sendt: 12-Marts-2008 kl. 14:04 |
Hej, alle sammen
Nu har jeg simpelthen opgivet!
Jeg slog UAC (brugeradministration tingen) fra, og gav mig selv fuld adgang til EHOME mappen, men lige lidt hjalp det - så, jeg kører fortsat med Vista MCE, men, har været nødt til at benytte den indbyggede guide funktion, og selv "lægge" de tilgængelige guides ind på de korrekte kanaler.
Der er bare liiiiiiiiiige ET lille problem - uanset hvilken Discovery Channel jeg vælger (kan vælge mellem en engelsk sproget og en svensk), fatter guiden NADA og passer overhovedet ikke. Når den er tættest på, er den en time foran eller bagefter.
Alle andre fungerer som regel - kan være lidt med at de er et program foran eller bagefter - men, det er til at leve med.... den næste uges tid eller to, indtil jeg finder en løsning på mit spørgsmål ovenfor - såå... en eller anden: hilfe !!! 
|
Vista MCE er nice.... når EPG virker :-(
|
 |
tbukdahl
Ny bruger
|
Sendt: 30-Marts-2008 kl. 00:15 |
Okay - opdatering
Har været nødt til at geninstallere min Vista pga en dårlig gfx driver opdatering Vista hentede og installerede.
Når jeg nu finder mine kanaler, og manuelt lægger guide ind over kanalerne (altså guiden fra BDS.TV som er hyret af MS til at lave EPG til MCE), så virker Kanal 4 ikke længere - giver fejlagtigt svensk TV4 guiden til Kanal 4, så nu er problemet meget aktuelt igen, så, jeg kæmper videre!
Så hvis der er nogen der kan forklare mig, nej, det har flere allerede gjort herinde. Hvis en simpelthen kan bøje det i neon for mig, hvordan jeg installerer Bladerunner Pro 3, og TVGG og konfigurerer det så det bare spiller 100 % så er jeg og konen MEGET taknemmelige 
Og hvis en kan fortælle mig hvor jeg kan hente programmerne fra, specielt Bladerunner Pro 3 (så det er den rigtige version), så er jeg også meget meget... fik jeg sagt, meget, lykkelig 
|
|
 |
MCenterFreak
Guld medlem
|
Sendt: 30-Marts-2008 kl. 00:30 |
Hvorfor ikke bare gå til DVBViewer, der ender de fleste alligevel. Ihvertfald indtil Microsoft finder ud af at der er noget der hedder DVB med undertekster.
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
|
 |
tbukdahl
Ny bruger
|
Sendt: 31-Marts-2008 kl. 13:07 |
Fordi jeg godt kan lide "feel"'et i MCE, og har investeret i en Vista Ultimate bl.a. til formålet, og fordi jeg ikke kører DVB(digitalt), men, analogt kabel-tv signal
|
|
 |
MCenterFreak
Guld medlem
|
Sendt: 31-Marts-2008 kl. 13:19 |
Point taken
|
|
 |