|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Har du Haali Media Splitter installeret? WMP mangler en splitter til Matroska (.mkv) containeren. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Hej Jesper. Ja og nej. Jeg havde den ikke, men prøvede den inden jeg så dit svar - desværre uden held. Jeg var nok for bange for, at ødelægge min opsætning, at jeg fik slået noget fra jeg ikke skulle under setup. Jeg afinstallerede alt codec halløj og installerede K-Lite Full med Option 5. Satte mit AC3 op i ffdshow igen og alt virker, inkl. MKV. I guder hvor jeg hader codecs og formater.. gid det bare var som, at smide en DVD i den stationære maskine - det spiller hver gang |
|
![]() |
|
Holm0n ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-December-2004 Status: Offline Point: 40 |
![]() |
Jeg så ikke lige din besked...det ser ud til at du har fået det til at virke :-)
Jeg selv har indkøbt det nye hardware som nævnt ovenfor og installeret vista 32bit i stedet...det er simpelthen nemmere at have med at gøre indtil videre - mht drivere, programsupport osv. Jeg har installeret Cole2K's codec pack. Alt afspilles uden problemer. Jeg har dog en ny udfordring... Vi vil typisk gerne have undertekster på det som vi ser. Det er eksterne undertekster (altså i srt og sub filer). Jeg vil gerne anvende VobSub til formålet, men den loader desværre ikke underteksterne, når jeg afspiller mkv'er. Derfor er jeg nødt til at slå undertekster til i ffdshow for at løse den. Så har vi til gengæld balladen, hvis jeg skal afspille en fil, som anvender ffdshow samtidig med at VobSub loader underteksterne, for så står der to sæt subs oven i hinanden, hvilket ser noget meningsforstyrrende ud :-) Kan jeg tvinge systemet til at bruge VobSub til at loade undertekster uanset hvilket videoformat der afspilles? |
|
![]() |
|
Mollerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 566 |
![]() |
På min 32 Bit Vista har jeg installeret Directvobsub Xvix CoreAVC Jeg kan køre alle de filer jeg downloader med undertekst. |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Vil det sige din 64bit er til salg? Jeg kender en der muligvis kunne være interesseret.. så er dine penge på den da ikke helt tabt... ;) Bruger ikke selv undertekster så kan desværre ikke hjælpe der. |
|
![]() |
|
Holm0n ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-December-2004 Status: Offline Point: 40 |
![]() |
Der er to dvd'er i samme kasse med hhv 32- og 64bit versionerne...men kun én license-key, og jeg tror ikke man sådan kan splitte licensen ud på den måde :)
I øvrigt har jeg heldigvis ikke betalt fuld pris - det er til medarbejder/familietakst ;) Redigeret af Holm0n - 23-Maj-2007 kl. 14:10 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |