recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vista Media Center, afspiller ikke DivX,
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVista Media Center, afspiller ikke DivX,

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
recx Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Emne: Vista Media Center, afspiller ikke DivX,
    Sendt: 08-Marts-2008 kl. 17:25

Hej

Jeg har lige installeret Vista 64 med Media Center.

Når jeg prøver at afspille nogle DivX- eller MP4-video fra Media Centeret, men følgende fejlmeddelsen kommer :

Cannot Play Video

Windows Media Center cannot find the specified file. Be sure the path is type correctly. If it is, the file does not exist at thw specified location, or the computer where file is stored is offline.

Jeg har placeret video'en flere stedere på C-drevet (og derefter tilføjet library'et i WMC)ex.: c:\test eller C:\Users\Public\Videos\Sample Videos\, men det betyder ikke noget, da jeg altid får fejlen.

Der er ingen problemer når videoen afspilles fra f.eks Windows Media Player eller Zoom Player

Til top
Karlshoj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2006
Status: Offline
Point: 522
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2008 kl. 18:55

Lyder som om dit Xvid / DivX codec ikke er kompatible med Media Center.. Prøvet at fjerne alle codec og kun installeret nyeste version af 64-bit codec, der virker med Media Center.

Ved ikke om test versionen af ffdshow til 64-bit virker korrekt

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu