recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - vista media center & manglende DVD lyd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketvista media center & manglende DVD lyd

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
blaug Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Emne: vista media center & manglende DVD lyd
    Sendt: 12-August-2009 kl. 23:12

Hejsa,

er bleve ejer af et Amitech HomeLiving 442 mediacenter, men jeg har problemer med lyden når jeg sætter en DVD i drevet og vil afspille den, al anden lyd i mediacenter virker upåklageligt

Nogle som kender til problemet eller har en løsning

Jeg har prøvet at følge denne guidefra Amitechs hjemmeside, men det virker ikke:

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""" """""""""""""""""""""""

Media Center er tilsluttet mit TV via HDMI, men der er ingen lyd når der afspilles DVD. Ved afspilning af Musik og andre Windows lyde kommer der fint lyd i TV'et

Løsning:
De fleste DVD har Dolby Digital lyd, hvilket et TV ikke understøtter. Derfor skal Dolby Digital support slås fra, når lyden sendes over HDMI direkte til et TV.

1) Tryk på Start
2) Vælg Kontrolpanel
3) Vælg Hardware og lyd
4) Marker Digital output enhed eller HDMI output (navnet kan variere efter model) se Fig1 (HDMI skal være valgt som default audio kilde, før lyden sendes over HDMI kabel til TV'et)
5) Vælg Egenskaber
6) Fjern krydset i Dolby Digital, se Fig2
7) Afslut med Ok
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""" """""""""""""""""""""""

M

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu