|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Brown Ghost ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
![]() Sendt: 15-Oktober-2008 kl. 23:16 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nå men så har jeg endlig fået samlet min HTPC, nu har jeg brugt.
Pinackle showcenter 200, Så EVA 8000 og så POPCORN, den skrottede jeg, og forsatte med min EVA8000. lige ind til i dag. Brugt 7 tusser på helt ny HTPC. brugt 9 timer på at få den samlet og alt kørt ind. Har lige brugt 45 minutter inde i media center. NEJ NEJ NEJ, det er da den værste gang gøje møj jeg længe har set, hold da op hvor det skoder, det næsten helt ubegribeligt, at de kalder det et media center. LOL man.. Jeg vil heller bare selv finde min vid, mellem alle mine mange drev, og play den alm med media player, end jeg vil bruge det brass.. Så er jeg 10000 mere glad for min EVA8000... Øv det var så lige de 7000 ud af vinduet.. ![]() Med mindre der findes nogle andre media center programmer der kan bruges??? Er ved at install Mediaportal Er der andre der er fede, jeg kan prøve?? Ser,høre HD, DVD, MKV, 5.1, DTS.... 720p og 1080p Det er det jeg mest bruger det til.. Altså de fede ting i den gode kvali. Håber der nogle der vil poste lidt links til andre media center softwears. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
At lave flere tråde om den samme ting løser ikke problemet Som jeg har skrevet tidligere er DVBViewer et godt alternativ, men det kræver du enten har DVB-T eller DVB-S Og så kræver det en GOD portion tålmodighed, har du ikke det så køb en Harddisk Optager af god kvalitet |
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
![]() |
Brown Ghost ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
![]() |
Øhh det må da være dig der sover.. det her er en helt ny sag, den anden post handele om køb ah hardware, det er købt nu, den tråd er færdig.
Nu laver jeg en ny, for lige at gøre andre opmærksomme på det win media center er noget ganske forfærdeligt lort... Og så spøger jeg pænt efter om der andre programmer der kan bruge. Optager ikke fra TV, bruger ikke DVB-TS osv.. Gider ikke det tv tuner der. og købe ikke nogen. |
![]() |
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Ja men så god vind fremover
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
![]() |
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
Hvad er det der er galt med mediecenteret?? kan det ikke de ting de skal kunne? |
![]() |
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Han er jo vant til han bare kan sætte stikket i og så kører det via hans Popcorn Hour.
Man skal have lidt mellem ørene førend man kan lave et MCE2005 eller VMC system. Tænk sig at man kan være så dum at man bruger 7000kr uden at have undersøgt først om det er noget for en, eller om systemet kan det man gerne vil have det til. FYI VMC, kan meget mere end din Popcorn Hour, herunder afvikle Bluray via TTE, virke som en PVR osv. Den kan enda også afspille det du vil "Ser,høre HD, DVD, MKV, 5.1, DTS.... 720p og 1080p" Grundlæggende er dit indlæg fuldstændigt tåbeligt og udstiller i den grad at du ikke har den fornødne viden til at give en saglig vurdering af fx Media Center... |
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
![]() |
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
Helt enig med Patriarken her. Hvis du bruger 7k på noget som du ikke rigtig ved hvad er og/eller sætte dig ind i hvad er, så har du da skudt dig selv i foden. Måske du skulle beskrive hvorfor du syntes det er noget lort, det kunne være der var hjælp at hente |
![]() |
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
@ChrisJJ Personlig??? Jeg ligger jo også op til at han skal beskrive hvad der går galt eller hvad han syntes er dårligt. |
![]() |
![]() |
Jamen folkens, de 7 tusser er lige meget, har flere af dem ,så det går nok. LOL
Jo da jeg har lave research. Gennem de sidste 6 år har jeg undersøgt. gennem de sidste 6 år har jeg afprøvet diverse systemer. Dog aldrig win media center, sådan ordenligt. (DUMMER) Bruge 4-5 dage på at finde det hardwear der skulle i maskinen. Så jeg har tænkt over det, har lavet reasearch. Jeg kunne da i mine videste fantasier ikke forstille mig Win media center er så skod som det er.. ALT er skod ve det, hvis du spøger mig.. JA ALT... Så det jo derfor jeg her spøger efter Håber der nogle der vil poste lidt links til andre media center softwears. Som der er ingen der har svare på, som var det jeg gerne ville have hjælp til.. FLOT... Man skal sku da have lov at lufte lidt ud når man bliver skuffet, hvor ellers end i et forum, hvor man er kommet gennem de sidste mange år. Kunne jo være en heldig helt nybegynder så min post, og derved lærte noget om winmedia center, og hjalp ham til ikke at begå samme fejl som mig. Nå man nok bla bla og tids spilde. spørgsmålet var "Håber der nogle der vil poste lidt links til andre media center softwears." Pt er jeg i gang med: Mediaportal - (fjern betjæning i det sysem er noget gøje møj, virker max dårligt) tversity - (er ved at dl, kender den godt, og vil se nærmere på det til htmc) Andre???? Redigeret af Brown Ghost - 16-Oktober-2008 kl. 12:19 |
![]() |
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
Lidt bedre beskrivelse af hvad det er som er galt, og hvorfor, og så tror jeg der er masser herinde der har gode forslag til enten løsninger i VMC eller alternativer.
Samme som ovenstående. "...noget gøje møj, virker max dårligt" - er jo ikke en problem beskrivelse - det er brok. Hvilken remote bruger du? Hvad er det der er galt? Kan du ikke få den til at virke? Er det opsætningen der er besværlig? Vil du have den til at gøre noget specielt, udover standard? Jeg bruger MediaPortal med en MCE Remote og det eneste jeg gør er at jeg går ind i configuration, under Remotes sætter jeg "flueben" ved "MCE Remote" - og det virker fantastisk, uden yderligere opsætning. Fordi jeg gerne vil have en lettilgængelig knap til Aspect Ratio, har jeg så også lige være inde og indstille dette - men det er også det eneste som ikke er standard. |
![]() |
![]() |
Her mine info om system:
Jeg ville kunne liste mine film på den måde jeg ønsker det. Lidt
lige som man kan i en windows mappe (havde jeg da regnet med man kunne i wmc) Jeg vil kunne slette film/tv eps efter jeg har set dem. Jeg vil kunne trykke et sted hvor jeg kan se nyeste jeg har
fået (dato). (dejligt når man år nyt hver dag, så som tv eps) Jeg vil kunne bruge min Fj Btj. ”Logitech Harmonie One” Mediaportal - Kanon fedt, Minusser. Lyd roderi, Fj.B problemer. Da jeg er i gang, så bare skyd links af, installer alt,skal have det helt rigtige fundet. Redigeret af Brown Ghost - 16-Oktober-2008 kl. 12:51 |
![]() |
![]() |
Hvad er: FYI VMC ???? Link tak.. :) Redigeret af Brown Ghost - 16-Oktober-2008 kl. 12:54 |
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |