|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||||
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
|||
FYI står for "For Your Information" og VMC står for "Vista Media Center" Det er selvfølgelig helt okay at du syntes VMC er dårligt, men det skal jo ikke afholde alle andre fra at prøve det. Hvis ikke du kan beskrive lidt nærmere hvad du ikke kan lide, så bliver det svært at hjælpe dig med andre programmer, da de i princippet gør det samme som VMC. |
||||
![]() |
||||
Pongman ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 259 |
![]() |
|||
Er sikker på at der kommer en menu efter episoden er slut hvor du kan vælge 'slet'. Dog ikke optimalt.
Du kan sortere på "Dato" hvis du kigger øverst oppe til venstre når du er inde i et dir
Der er jeg så enig, det er aldrig lykkedes mig at kunne skifte subs/audio på en dvd, eller andre formater
Installer ffdshow så kan du se begge dele Mener også at MCE har rigtig mange mangler, men synes dog at mediaportal har flere, men det kan selvfølgelig være pga min fjernbetjening (MS remote). |
||||
![]() |
||||
Brown Ghost ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
![]() |
|||
Nu skal det ikke lyde som om jeg er utaknemlig, jeg er glad for jeres inputs.
Men!! Glem det folkens Vista media center. kommer jeg aldrig til at bruge. Jeg er FÆRDIG med Vista Media center. OVER and OUT. Jeg spøger efter: Håber der nogle der vil poste lidt links til andre media center softwears. Håber der nogle der vil poste lidt links til andre media center softwears. Håber der nogle der vil poste lidt links til andre media center softwears. Håber der nogle der vil poste lidt links til andre media center softwears. Håber der nogle der vil poste lidt links til andre media center softwears Nu i 5 farver så håber jeg alle kan læse det :) LOL |
||||
![]() |
||||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|||
Du kan skifte Audio spor med:
Subtitles med:
Subs med andre formater er også ligetil....FFDshow API'en understøtter Hotkeys... Skulle ikke være svært at Mappe et keypress til en remote man kan fx bruge HIP eller Girder... Jeg gider ikke poste nogen links til andre "Softwears" for tænk nu hvis din evaluering af dem efterfølgende blev taget til eftertragtning af de folk der læser dine vurderinger. Så ville producenterne af disse løsninger være out of business. Specielt når softwarens mangler i den grad bliver udstillet med dine tilbundsgående og helt igennem nuancerede kritik.. ![]() Jeg synes du skulle købe dig en Playstation 3 og en IPOD, så kan du nyde disse systemers fleksibilitet.... Redigeret af Patriarken - 16-Oktober-2008 kl. 14:35 |
||||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||||
![]() |
||||
Mokuer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 340 |
![]() |
|||
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=48503& PN=1 Du har jo tudser nok. Kvæk Kvæk!! |
||||
LG 50PG6000 ; Xbox360 ; HTPC
|
||||
![]() |
||||
JesperLynge ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 230 |
![]() |
|||
Bare fordi du ikke fatter VMC er det jo ikke noget lort... Det kræver blot lidt opsætning, men din tålmodighed er åbenbart lig et damp barns. Det er da nice når man efter lidt opsætning får noget til at virke, som man gerne vil. Men igen, tålmodighed min ven. Og husk dette er ikke HOL.dk |
||||
![]() |
||||
Brown Ghost ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
![]() |
|||
Mokuer ; Apple.. LOL nææ nej tak, holder jeg mig fra..
JesperLynge: Tja har nu arbejdet med net, og udvikling gennem de sidste 12 år. ved hvad der skal til og hvad der er muligt. MS har klart sprunget over hvor gæret er lavest i deres win media center.. Nå men jeg lukker posten her inde.. for der kommer ikke noget godt ud af det. I er til Win media center Jeg hader det. Og sådan vil det nok være for altid. |
||||
![]() |
||||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
|||
http://www.team-mediaportal.com Jeg er absolut ikke til VMC. Du efterspurgte et link, her har du et. |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
jonaskp: Jeps den er jeg i gang med, tror den kan blive fede, er ved at teste diverse ting med den.
Der efter lige lidt tests med: tversity mediaportal, er helt sikkert det bedste til dato jeg har set. Dog er der en del bugs i det, og har problemer med min remote :( Men tror det er ir reciver softwearen der laver lort i det :( Har du prøvet: mediaportal Ver 2 ?? den er forsat i beta ser det ud til.. |
||||
![]() |
||||
DonBirger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 592 |
![]() |
|||
Kører selv med mediaportal, og xface skin, syntes ikke rigtig jeg oplever nogle bugs mere, og ang. remote så virker min logitech harmony one perfekt deri. Jeg bruger en reciever fra en mixrosoft vista mce remote. eller så er der også meedios mediacenter, men lidt mere bøvlet at sætte op. |
||||
![]() |
||||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() |
|||
Mit mediacenter til 3000kr med VMC kan alt det du spørger om Installér CoreAVC, FDDshow, Mediacontrol, My Movies + evt. Intelliremote så kører det bare. Og så bliver du nød til at være mere konkret i dine spørsgsmål, så kan vi hjælpe dig med én ting af gangen. Men hvis du ikke gider mediacenter så er der nævnt MediaPortal, men der er altså meget opsætning i. Redigeret af mbm1 - 16-Oktober-2008 kl. 21:51 |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Weee det lige hvad jeg mangler tror jeg. Vil have det case Display UD og den case IR modtager skal også UD, det ikke noget vær, dur slet ikke :( Så du skriver: Jeg bruger en reciever fra en mixrosoft vista mce remote. Ved du hvad der er for en model, ? da jeg så vil købe en sådan, bare for at få den reciver :) Så jeg kan forsætte med kun at bruge min elskede Logitech Harmony One |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |