|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jlowe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Januar-2008 Status: Offline Point: 185 |
![]() Sendt: 21-August-2008 kl. 19:51 |
Hej, jeg har fået utroligt meget hjælp til mit mediecenter via dette forum, nu
håber jeg I kan hjælpe igen? Jeg er ret grøn på området... Jeg har koblet mit mediecenter til et Samsung fladskærmstv med hdmi. Tv signalet kører over det digital TV. Jeg har fundet kanalerne og kan afspille dem, mit problem er at der er ikke lyd på TV2?? DR og DR2 kører fint, men TV2 har kun billede og ingen lyd. Jeg har ingen forstærker sat til, HDMI kablet kører direkte fra MCE op i fladskærm. Jeg har prøvet at d/l ACfilter og codecs, men det virker ikke. Har I nogen ideer? På forhånd tak. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
DR sender med lyd i PCM, TV2 AC3 og PCM, problemet kan ligge der. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Jlowe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Januar-2008 Status: Offline Point: 185 |
![]() |
Hej, ok - kan jeg gøre noget for at løse det? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
HTPCer ikke lige mit felt, men DR har PCM og der er ingen problemer med lyd, det kan være, at du ikke kan modtage lyd i AC3 men kun PCM, er der mulighed for at vælge lydformatet på TV2.? |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej,nej desværre, ingen valgmuligheder |
|
![]() |
|
Viktor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Status: Offline Point: 131 |
![]() |
Prøv denne opdatering link /Viktor |
|
![]() |
|
![]() |
æv, jeg troede lige, men den siger at opdateringen ikke er relevant for mit system... Andre forslag?, jeg fatter det simpelthen ikke...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |