|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |||
sneppevej ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Oktober-2005 Status: Offline Point: 78 |
![]() |
||
Hej Tråden har bevæget sig LANGT væk fra overskriften Back to topic.... Min HTPC har fået lov til at beholde livet Der er nu indkøbt ny hardware...og det bliver med VMC igen.. Har kigget lidt på MediaPortal - det ser lidt for kedeligt ud syntes jeg, og da det hverken understøtter Extendere eller MyMovies så er det nogo..
Redigeret af sneppevej - 19-Februar-2009 kl. 19:52 |
|||
![]() |
|||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
||
Respekt for dit valg, men som hardcore tilhænger bliver jeg jo nødt til at kommentere
![]() Vi har også MPTVseries, som gør det samme med TVserier.
Som sagt, jeg har intet imod at du vælger VMC (vi har alle forskellige behov), men jeg synes altid det er synd hvis folk tager beslutninger ud fra mangelfulde eller forkerte informationer (det gælder både indenfor HTPC/HiFi og alle andre aspekter). Så mit mål er bare at "oplyse" dig om hvad du muligvis går glip af. Hvis du allerede har taget alt ovenstående med i dine overvejelser, så har jeg ikke mere at sige Redigeret af jonaskp - 20-Februar-2009 kl. 12:41 |
|||
![]() |
|||
sneppevej ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Oktober-2005 Status: Offline Point: 78 |
![]() |
||
Hmm - ja det ser da lidt bedre ud.. Jeg vil måske prøve at hente det og installere på en test pc. Redigeret af sneppevej - 20-Februar-2009 kl. 18:16 |
|||
![]() |
|||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
||
HD virker uden problemer.
Hvis du har planer om at installere StreamedMP som skin, så kan det næsten heller ikke blive nemmere. Både MPTVseries og MovingPictures er nemlig med i installationen til StreamedMP. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |