recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vista og nye stofa kanaler?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVista og nye stofa kanaler?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Kurt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 222
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2008 kl. 20:02

Har fået dette svar fra Århus Antenneforening:

--------------------

Hej Kurt,

Stofa har orienteret Microsoft om ændnringen for længe siden, men Stofa har ikke indflydelse på, hvor når Microsoft foretager deres opdateringer. Men du kan evt. lave en manuel søgning, så skulle tingene falde på plads.

Du er ikke den eneste, der har haft problemet. Prøv at læse på vedlagte link.

Med venlig hilsen
Antenneforeningen Aarhus
------------------------------------------------------------ -------------------------

Så mon ikke man skal se om det manuelle ikke kan virke
/Kurt
Til top
tjep Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-August-2008
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2008 kl. 10:59
Hej Kurt
Fandt du ud af noget med den manuelle? Jeg kan sgu heller ikke få den rigtige EPG ind... det er lidt noget skidt...
Til top
Kurt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Februar-2004
Point: 222
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2008 kl. 11:33

> Tjep

Ja jeg har fået styr på det, det er faktisk meget nemmere end jeg havde forestillet mig, men måske lidt svært at beskrive lige her. Fidusen er at menuerne ændre sig. Det betyder at når man under installation har valgt land, postnummer og får listen over udbydere i ens postnummer skal man vælge manuel(analog) - analog fordi du som jeg har stofa analog som jeg har forstået det. Det bevirker at den nu scanner efter kanalerne, når den er færdig gemmes det. Derefter går man ind vi "Indstillinger", "TV", "Programguide" og nu er det en hel anden menu end du tidligere har set, der er fx en punkt omkring tilknytning af programguide til kanal - når du har brugt den og evt. omdøbt nogle kanaler virker det hele som det skal. Det er også her du kan flytte rundt på kanalerne. Men det hele ses meget tydligere når man bare gør det og man har oplevet at menuen har ændret sig fordi man valgte manuel kanalopsætning fremfor Stofa.
Jeg tror faktisk aldrig jeg vil vælge Stofa mere, bare flytte rundt selv når der kommer ændringer

Da jeg opdagede hvor nemt det var ærgerede jeg mig lidt i over at have været uden EPG i en hel måned - nå har nu ikke manglet det i Italien

/Kurt

Til top
tjep Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-August-2008
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2008 kl. 12:00
Suverænt... det skal jeg prøve når jeg kommer hjem... ;)
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu