|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nasty2650 ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 06-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() Sendt: 01-Juli-2009 kl. 20:31 |
Hej allesammen...
Jeg har lige fået ny PC. og der er WINDOWS VISTA på, det har jeg ellers undgået indtil nu. Men nu går den ik længere (grundet XP ik kan køre med så meget ram) Nå men problemet er jeg ikke kan få installeret NERO på maskinen, den siger hele tiden der er en fil den ik kan finde (ligemeget hvilken version jeg finder og prøver) Alternativt vil jeg finde et andet program der kan brænde VIDEO_TS filer som NERO kan (det er faktisk kun det jeg bruger NERO til). Der må da være nogen der kan det samme. Håber i kan hjælpe... Tak |
|
![]() |
|
bomndk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Status: Offline Point: 422 |
![]() |
Jeg mener at CDburnerXP kan. Lad dig ikke nare af XP den køre også på vista, og er gratis. |
|
Mvh
Bo |
|
![]() |
|
wizdk79 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 479 |
![]() |
ellers er der osse http://www.imgburn.com/
|
|
![]() |
|
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() |
fejl Redigeret af Prospect - 01-Juli-2009 kl. 23:03 |
|
![]() |
|
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() |
Ja det bliver vist ikke lettere end det. Redigeret af Prospect - 01-Juli-2009 kl. 23:03 |
|
![]() |
|
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 858 |
![]() |
De Nero programmer du har, skulle vel ikke bundet til tidligere PC´s brænder ? Eller er det program du har købt ved siden af ? Hvis du svarer ja til det første er det nok der hunden ligger begravet, man får ofte et gratis Nero med, når man køber en ny brænder |
|
![]() |
|
nasty2650 ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 06-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Tak for svarene...
Jeg prøver de nævnte programmer. Men for lige at skære det ud i pap... Så skal jeg bruge et program der kan brænde dvd film af de filer der kommer når man pakker en IMG / MDS / ISO fil ud, hvis ikke det blev forklaret korrekt første gang... :-) Ofte når man downloader dvd film fra nettet er det ikke i IMG fil. Takker |
|
![]() |
|
![]() |
Ja IMGburn klare dette
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |