recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vista premium MCE genaktivering?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVista premium MCE genaktivering?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Emne: Vista premium MCE genaktivering?
    Sendt: 21-Juli-2007 kl. 14:25
Jeg har købt en OEM full Vista home-premium, og har "testet" denne på en af mine maskner, og så kom jeg til at aktivere licensen, på denne maskine. det var altså ikke meningen, og skulle bare prøves i de 30dage som man bliver givet.

Spørgsmålet er om nogle allerede ved om det stadigvæk ikke er et problem at aktivere den på en anden maskine, hvis denne "test" install, alligevel ikke skal bruges?

Ifølge et par kilder via google ser det ud til at man godt kan aktivere den på en anden maskine senere (max. 10 gange) dog ved jeg ikke om dette er rigtig. Jeg finder jo nok ud af det her om nogle dage/uger, dog ville det være godt at vide på forhånd inden man skiller maskinen af, og sætter en ny sammen igen.
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2007 kl. 02:00
Det er altid muligt at tale for "sin syge moster" i telefonen med Microsoft aktiverings tjeneste. De vil spørge ind til hvor du har licensen installeret i forvejen og om du har skiftet motherboard. Så her skal du være vel forberedt.  Når du forsøger at aktivere via internettet kan du få den meddelese at denne Key allerede er i brug, og så skal du vælge telefonisk aktivering. Her skal du sørge for at taste forkert konstant indtil du får valget at tale med en medarbejder. Så vil han/hun (efter overtalelse) hjælpe dig med en aktiveringsnøgle
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu