|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
||||
En Roll Up security Pack og så gud hjælpe mig til NT4. Hvem pokker bruger overhovedet det gamle system mere Okay, jeg giver mig, Microsoft har åbenbart brugt Roll Up før. (til Security packs).. Flot MS!
|
|||||
![]() |
|||||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
||||
Lad være med at piv.. Jeg har netop investeret i Nero 8, og det er endnu ikke lykkedes mig at få den installeret. Maskinen fryser allerede i starten af installationen, hvor Nero 8 tjekker sine filer. Og det er ikke engang Vista jeg bruger |
|||||
![]() |
|||||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
||||
For lige at få afklaret forskellen på en Service Pack og en Rull Up, samt lidt historik Rollup blev opfundet til NT 4. Det var en samling af allerede udgivne sikkerheds updates, samt et par ekstra updates. Ingen nye features. Begrebet belv brugt igen til Win 2000 og her var det lidt mere en slags mini Service Pack Til MCE 2005 er der udkommet 2 Rollups. Her tror jeg at årsagen til at det blev kaldt Rollups var at MCE 2005 nærmest var en hybrid der var lagt oven på en Win XP. Så udover at der kom Servicepacks til Win XP så kom der også 2 Rollups til MCE 2005. Med Vista er det lidt anderledes. Her er MCE en mere integreret del af operativsystemet (ihvertfald de to udgaver der indeholder MCE) Jeg tror derfor ikke der kommer Rollups specifkt til MCE delen Referencer: http://support.microsoft.com/kb/299444 |
|||||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|||||
![]() |
|||||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
||||
Samme her (med Vista) Det er endda så galt at maskinen ikke fungerer efterfølgende. Flere programmer holder op med at virke og maskinen er totalt ustabil. Eneste løsning er en afinstallering og en tur tilbage til sidste fungerende version (gendannelse) Det er første gang jeg har haft problemer med Nero |
|||||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Inden Chris for rodet det hele sammen Mht. Nero 8 problemer, så er det på min WinXP pro. som den fejler. Jeg har ikke prøvet at installer Nero på min Vista, da den ikke skal bruges der overhovedet. Men jeg skal til gengæld have prøvet det på min(e) bærbare maskiner.
|
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
#Kandersen Jeg ved godt at det her er en Vista tråd, men jeg vil lige give dig den her: Jeg havde også en masse problemer med Nero 8, både på Vista og XP Installerede et utal af gange, med forskelligt resultat. Fik så lige pludselig en besked om at "File is corrupt". Hentede så en frisk kopi af Nero-8.1.1.4_dan_update Bingo! Nu kan den installeres og nu virker den |
|||||
|||||
![]() |
|||||
glade ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2006 Sted: ølby/DK Status: Offline Point: 1007 |
![]() |
||||
Min pc er blevet bedre syntes jeg pt til at køre internet contra før, hvorimod damens maskine brokker sig, så nu må vi se.. jeg bruger næsten kun min maskine til internet og mail, selvom den kan en hulens masse mere.. |
|||||
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer Sony 32 tommer X300 (skod tv) |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Jotak, den har jeg også prøvede. Jeg deaktiverede stort set alt på maskinen, kørte installationen, og få sekunder før den var færdig, så fik jeg en besked om en korrupt .cab fil. Fair nok, hentede en frisk kopi, startede installationen, blot for at maskinen så kunne "fryse" igen Det er simpelthen noget bras med Nero. Jeg gad at vide hvor længe de er om at svare. Er 4 dage siden jeg sendt en mail inkl. filer (deres supportfiles). Og jeg har ikke hørt et kvæk fra dem Hvad fanden skete der i de gode gamle dage, hvor Nero bare var et brænderprogram!
|
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Kørte du installationen som Administrator?
|
|||||
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Administrator på WinXP, ja På min Vista er det der brugerpjat slået helt fra.. Det driver selv den bedste administrator til vanvid
|
|||||
![]() |
|||||
Darknezs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2006 Sted: Viborg, Denmark Status: Offline Point: 332 |
![]() |
||||
Windows Vista er ME om igen
![]() |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Intet særligt interessant i deres såkaldt test. De er jo udelukkende omkring netværket der er blevet forbedret. En release på 548MB for at forbedre et netværk med 22% (i et enkelt tilfælde), det må siges at være hammerende ligegyldigt. Så det er en ommer PCWorld. I har ikke rigtig testet noget! I har målt før og efter, og kommet frem til den konklution, at det kun er netværket der er blevet ændret. Det tror jeg ganske enkelt ikke på!
|
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |