recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vista Service Pack 1
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVista Service Pack 1

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2007 kl. 20:59
Og ifølge kommentarerne er de nok en god ide at vente til RC2 eller senere hvis man skal bruge sin maskine til noget fornuftigt
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
alyz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-December-2007
Point: 683
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2007 kl. 21:08
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Administrator på WinXP, ja

På min Vista er det der brugerpjat slået helt fra.. Det driver selv den bedste administrator til vanvid  Har dog ikke fået prøvet Nero på Vista maskinen, da det ikke skal bruges der.

Kører Nero på Vista med SP1 RC og det virker fino

Til top
Shovel79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-August-2005
Point: 422
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2007 kl. 00:11

Hej - har i prøvet Nero support siden, der står et par tips, bl.a.:

It's likely that installation problems are caused by a previous version which is or was installed on your system. If you are experiencing any download problems please download the Nero Cleantool from our website and use it for removing all Nero files from your computer. After that proceed to install the latest available update for your Nero version.

If you will still experience problems please contact our technical support and provide the following information:
• Send a screenshot which shows the exact error message you get.
• Send the installation log files by using our GetSupportFiles tool.

Blot et skud - MVH

Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2007 kl. 00:18

Jotak, det er skam læst. Og da der ikke tidligere var en Nero på denne installation af WinXP, så kan det ikke være problemet.

Sende et screenshot er dælme ikke nemt, når maskinen er frosset

Supportfilerne er sendt. Mangler bare de gider svare.

Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2007 kl. 12:55

Hehe.. Prøvede lige med Nero installation igen her til morgen.. Efter at have deaktiveret alt unødigt, (fjernet processerne i taskmanageren), så kørte jeg install.

Denne gang nåede jeg (for 2. gang) så langt som til en defekt .cab fil. Okay tænkte jeg, så henter vi en ny frisk kopi (for 4. gang). Kørte den, og ente med en defekt .cab fil (samme sted).

Derefter hentede jeg deres "demo" version. Kørte install.. Og BANG! maskinen resette sig selv under "forbereder installation", præcis som mange gange før, bortset fra at det er første den den har reset maskinen. De andre gange har den bare frosset den totalt.

Nåja... stadigvæk intet svar fra Nero-teamet efter 6 dage

Mcenterfreak - kan du ikke sende mig din fil, så jeg kan prøve med den? Jeg har simpelthen ingen tillid til hvad der hentes på Nero´s hjemmeside mere.

Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu