recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vista vil ikke udpakke zip-fil.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVista vil ikke udpakke zip-fil.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
M.K.A Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-August-2006
Status: Offline
Point: 237
Direkte link til dette indlæg Emne: Vista vil ikke udpakke zip-fil.
    Sendt: 12-Juni-2007 kl. 21:27

hej kører med windows vista, og da jeg satte den til at udpakke en zip fil, frøs computeren så jeg blev nød til at tage strømen. har prøvet en gang til og det samme sker igen.

nogen der ved hvordan man fixer det?

M.V.H M.K.A
Til top
jnvir Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 428
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2007 kl. 00:52
Oprindeligt skrevet af M.K.A M.K.A skrev:

hej kører med windows vista, og da jeg satte den til at udpakke en zip fil, frøs computeren så jeg blev nød til at tage strømen. har prøvet en gang til og det samme sker igen.

nogen der ved hvordan man fixer det?

Jeg ville prøve med et andet zippe-program end Vistas indbyggede...

Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1435
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2007 kl. 08:55

En af mine venner havde samme problem for et par måneder tilbage. Det viste sig at være hans harddisk/IDE driver der havde en eller anden fejl som fik den til at gå ned kun ved zip (spørg mig ikke hvordan)

Vi fjernede bare driveren og installerede den igen efter en genstart. Det er vel et forsøg værd :)

Til top
M.K.A Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-August-2006
Status: Offline
Point: 237
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2007 kl. 22:14
Oprindeligt skrevet af bibihest bibihest skrev:

En af mine venner havde samme problem for et par måneder tilbage. Det viste sig at være hans harddisk/IDE driver der havde en eller anden fejl som fik den til at gå ned kun ved zip (spørg mig ikke hvordan)

Vi fjernede bare driveren og installerede den igen efter en genstart. Det er vel et forsøg værd :)

tak havde ikke set det du skrev så jeg prøvede at slette filen, og alt kørte fint igen. har haft mindre zip filer på pc'en senere, og de virkede fint. hentede så den fil der var noget galdt med, bare et nyt sted, og i et andet format. men nu når jeg starter filen fyser stifinder. resten af pc'en kører fint bare ikke stifinder. filen er på omkring de 860 mb. er der nogen der ved hvad man kan gører?



Redigeret af M.K.A - 16-Juni-2007 kl. 22:15
M.V.H M.K.A
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu