|
vista win mail til win 7 pro |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Marts-2013 kl. 11:00 |
Er der nogen som kan skære det ud i pap for mig hvordan jeg får mail klienten fra windows vista til at virke i windows 7 pro. som er en 64 bit.
Årsagen til at jeg vil bruge den "gamle" vista mail er, at den der hører til 7´eren er da helt uoverskuelig.
|
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er ikke nogen der hører til win7, men har du prøvet live mail, skulle ligne den fra vista
|
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
|
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
Jeg har åbentbart ikke udtrygt mig klart nok.
Det jeg ønsker er winmail´en fra windows vista, jeg har allerede win livemail, som jeg omtaler som det uoverskuelige bras.
|
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
He he, så er der en ting fra vista der har været god.
Jo du udtrykte dig klart nok. Du har opgraderet fra vista til win7, i vista var winmail integreret og i Windows 7 har de undladt at integrere et mail program. Eneste alternativ der ligner winmail er live mail. Men fandt lige denne her. Kan være du kan få det til at spille http://www.tombraiderforums.com/showthread.php?t=155240 |
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Jeg er for længe siden flygtet fra Microsoft mailprogrammer og gået til Thunderbird. Med lidt få tricks er det 1000 gange lettere når man skifter computer.
http://moppe.dk/fftbbu.html Klaus Redigeret af KlausDM - 29-Marts-2013 kl. 14:20 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Hvorfor mener du den er dårlig.? Syntes den virker ganske udmærket, ligner da ganske meget de ældre udgaver. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Eksempelvis er officepakken 2007, et stort tilbageskidt i forhold til 2003 udgaven.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |