|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hansen2323 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2010 Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 30-Marts-2010 kl. 14:51 |
Hej
Jeg har set mig lidt lun på den nye Vivaz fra Sony Ericsson. Synes priserne er lidt pebret, men virker som et godt alternativ til iPhone. http://www.nyemobiltelefoner.dk/ny-sony-ericsson/sony-ericsson-vivaz.html Nogen der har erfaring med denne mobil? Redigeret af hansen2323 - 30-Marts-2010 kl. 14:51 |
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
![]() |
Ikke nogen erfaring men nu da du skriver alternativ til Iphone vil jeg da lige linke til min næste telefon. :-)
|
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Skal du have ny telefon som alternativ til iPhone, så skal du finde en med Android som styresystem. Det er simpelthen genialt.
Jeg køber også snart ny telefon og det bliver enten en Legend eller en Desire - Desire er Google Nexus One i et lidt smartere design (små detaljer) |
|
![]() |
|
PhDream ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 737 |
![]() |
Lidt OT, og dog: hvad f***** tænkte de på, da de skulle navngive mobilen?! Vivaz minder alt, alt for meget om azz (ass). VivaLaAzz, WTF?!
Hvorfor Z til sidst, spørger I? Selvfølgelig skal det være med Z, fordi alle de seje amerikanske børn staver deres ord på den måde. Så langt ude...
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |