|
Vivitek D963HD eller Asus P7500? |
Besvar |
Forfatter | |
Bobjoern
Ny bruger Oprettet: 09-Marts-2012 Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-August-2012 kl. 08:46 |
Hej
Jeg står og skal have en projektor som har en god lysstyrke (min. 3.500 ANSI lumen) og en høj opløsning (1920x1080) til brug i et lyst lokale. Men skal det være Vivitek D963HD eller Asus P7500 eller en helt tredje? |
|
Precious
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Funktioner
Tak(0)
|
Epson TW6000 :)
Den er der rigtig meget omtale af på dette forum. Beklager off-thread, jeg kender ikke de 2 andre. |
|
Bobjoern
Ny bruger Oprettet: 09-Marts-2012 Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er ok, jeg hører også gerne gode bud
Min bekymring er bare den kun er på 2200 ANSI lumen, og den skal hænge i et lyst lokale.... |
|
Precious
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tror faktisk jeg vil anbefale dig at købe et monster stort TV i stedet for en projektor.
Jeg har aldrig set et ordentligt billede på en projektor i en lys dagligstue, altså i sådan en kvalitet at man kan se en hel aftens film på den. Jeg tvivler på at 2200 vs 2500 vil gøre en stor forskel. Husk også på at din pære brænder 2.5 gange hurtigere fuld ANSI volume. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |