recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Væk var de.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Væk var de.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Psymon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-September-2011
Status: Offline
Point: 304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Psymon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Væk var de.
    Sendt: 21-Oktober-2012 kl. 11:29
Har sådan et sæt til overs, og vil lige give nogen en chance for at få dem før jeg smider dem ud.

De har begge været væltet. Den ene har et stort hak i toppladen og den anden har tabt diskanten, den ligger nu i bunden af kabinettet og rasler rundt. De spiller forsat begge to.

De skal afhentes i Brønshøj i løbet af ugen.

Givet væk til zakdk

Redigeret af Psymon - 21-Oktober-2012 kl. 16:57
Til top
zakdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-April-2006
Sted: dk
Point: 166
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zakdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2012 kl. 11:35
det kan jeg godt afhentes :)
VU+SOLO2-Panasonic Viera TX-55AS640E/,Q Acoustics 2020,2010, 2000C-BK sub XLS200-DF MK2/SD-40Bose Ipod Speaker/Ipod Classic/
Til top
NetBios Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-Oktober-2009
Sted: Lyngby
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NetBios Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2012 kl. 12:37
Henter dem også gerne hvis de endnu ikke er givet væk til ham der var lidt hurtigere end mig desværre ;-)
Til top
Psymon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-September-2011
Point: 304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Psymon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2012 kl. 15:56
zakdk var hurtigst, hvis han ender med ikke at ville have dem, så giver jeg lyd så du kan hente dem.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu