recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - VLC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

VLC

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kildemarken Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kildemarken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: VLC
    Sendt: 15-April-2013 kl. 08:43
Hej

Jeg sidder og roder rundt i VLC.
Jeg bruger optage funktionen, til at klippe noge video sekvenser ud. De skal bruges til noget fremvisning i power point.

Min gemmer filen som mp3 fil, og derved kan jeg kun høre lyden, men ikke se klippet.
Hvor f..... er det lige man ændrer det så det er en filtype man også kan se... er der nogle der ved det ??
På forhånd tak :)
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2013 kl. 10:01
du skal vel have codec installeret på den maskine du skal fremvise powerpoint på? du skriver intet om hvad dit kildemateriale ligger i eller hvad du forsøger at gemme som. - jeg forstår dog ikke lige hvorfor du bruger vlc til den slags. Er ret sikker på du nok kunne finde noget lettere at anvende her! http://www.videohelp.com/tools . måske endda noget som er gratis!
Til top
kildemarken Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-Juni-2007
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kildemarken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2013 kl. 16:22
Min film ligger som VCD, og jeg bruger vlc fordi jeg der kan optage små sekvenser ganske nemt. Det virker perfekt hvis det er en dvd der sidder i, men min vcd gemmes som mp3 fil, og uden at jeg kan se filmen - kun høre lyden

Det er det der er problemet.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu