|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nyng32 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Januar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 68 |
![]() Sendt: 19-Februar-2011 kl. 05:39 |
Ville høre herinde om nogen kan hjælpe mig med at streame fra VLC til AC Ryan ?...
Da jeg har en del iso-filer og ikke kan afspille dem på AC Ryan har jeg tænkt at streame dem igennem VLC på com....Men nogen der ved hvordan hele opsætningen skal være på VLC ?... Hvad er brugernavn og password til en PPnP ? Kan ikke få PPnP igang på AC Ryan da jeg ikke kender brugernavn og password til den.Er det det jeg bruger til router eller på pc eller ?... Ja nok nogen mærkelige spørgsmål men er meget blank på området og har prøvet en masse men har opgivet
![]() |
|
APPLE SUCKS...........
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
tror du skal starte med at læse det her http://wiki.videolan.org/Documentation:Streaming_HowTo_New
UPNP har ikke noget som helst password - det er Universal Plug aNd Play
|
|
![]() |
|
nyng32 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Januar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 68 |
![]() |
hmmmm sjovt nok skriver AC Ryan om brugernavn og password
![]() |
|
APPLE SUCKS...........
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Tror du ikke at der menes et SMB share? Det kræver password. Ordet "streaming" kan betyde 117 ting i forhold til en media player og netværk. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
![]() |
ACRyan kan godt afspille ISO filer (i hvertfald med seneste firmware).
|
|
/Peter
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |