recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vælg af lærred!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vælg af lærred!

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 28-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 13:10
Jeg sidder 3 meter fra 122", det er endnu mere perfekt.

Hvis man vil ha en rigtig bio fornemmelse er der ingen vej uden om projektor / lærred.
Til top
Munkieftw Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Februar-2013
Sted: Amager
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munkieftw Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 13:16
Oprindeligt skrevet af strecker strecker skrev:

Regn nu lidt på det drenge.

Projektor : 6000,-
Lærred : 1500,-

70" tv : 20.000,-

Kunne det tænkes at økonomien spiller en lille rolle i trådstarters beslutning .?

Det har jeg tænkt på .. Men jeg tror måske bare ikke løsningen er sig besværet værd.

Nu kan jeg ikke se hvor stort tv'et er. Men ville fortrække 55-65", med et bedre billede. Frem for en projektor løsning som kræver mørklægning og lidt ekstra kabelførelse. :)

Men det jo bare smag og behag. Jeg stod også på et tidspunkt med en brændende ønske om projektor. Så kan sagtens følge trådstarter. Og hvis det er det han vil, så det også det han skal. :)

Til top
Fanastril Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-November-2008
Sted: Denmark
Point: 246
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fanastril Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 20:19

Jeg sidder 3 meter fra 122", det er endnu mere perfekt.

Hvis man vil ha en rigtig bio fornemmelse er der ingen vej uden om projektor / lærred.

Mmm. Hvis man kun sværger til absolutter ("ingen vej") og kategorier (projektor vs. plasma) er kvalitet et fremmedord.
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 28-Juli-2008
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 20:52
Forstår ikke din besked.

Mener du at en projektor ikke kan vise et lige så godt billede som et tv.?
Til top
korsholm_jeppesen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-Juni-2012
Sted: Sønderborg
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér korsholm_jeppesen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 21:10
Jeg har købt et 120" hos denne forhandler på ebay. Super nemt og billigt, samt hurtig levering. Det bøjer en lille smule i siderne, men det har ikke nogen betydning da det er den sorte kant som det går ud over. Kan se at han har en på 84" hvis det har din interesse.
Til top
Fanastril Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-November-2008
Sted: Denmark
Point: 246
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fanastril Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 22:42

Forstår ikke din besked.

Mener du at en projektor ikke kan vise et lige så godt billede som et tv.?

Nej, det var overhodet ikke det, jeg skrev. Det kommer selvsagt an på kvaliteten af den enkelte projektor og det enkelte TV. Du er den kategoriske her, ikke jeg.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu