recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - VM fodbold i HD på TDC TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVM fodbold i HD på TDC TV

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
dn Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Emne: VM fodbold i HD på TDC TV
    Sendt: 18-Maj-2010 kl. 22:20

Venter spændt på om TDC TV vil tilbyde VM fodbold i HD ligesom YouSee. Har snakket med kundeservice og fik at vide at der måske kommer en udmelding inden længe. Et af problemerne er jo at Canal 9 har rettighederne til nogle af kampene, men man kan jo håbe på at TDC vil udvide familiepakken med Canal 9Smile

Til top
zutcorp Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Januar-2008
Sted: Viby Sj,Denmark
Status: Offline
Point: 98
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2010 kl. 06:27
Jeg har også haft ringet til dem og fået en sludder for en sladder.
 
Vi kan jo kun håbe der er mange kunder der ringer og spørger til VM i HD - det øger vel alt andet muligheden for at vi får kampene - om ikke andet så tv2's HD kampe.
 
Har iøvrigt set at SVT og TV4 sender alle kampene, og de er jo dejligt nok i TDC pakken, så vi går ikke glip af kampene selvom vi ikke har canal 9.
 
 
Til top
Jean Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 28-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 162
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2010 kl. 16:47
Oprindeligt skrevet af dn dn skrev:

Venter spændt på om TDC TV vil tilbyde VM fodbold i HD ligesom YouSee. Har snakket med kundeservice og fik at vide at der måske kommer en udmelding inden længe. Et af problemerne er jo at Canal 9 har rettighederne til nogle af kampene, men man kan jo håbe på at TDC vil udvide familiepakken med Canal 9Smile

Det bliver desværre ikke tilfældet. TDC TV tilbyder VM-kampene i det omfang de bliver sendt på kanalerne i HD-pakken.  Dog kan alle kampe ses via de udenlandske kanaler i Hometrio-pakken, men dette er så ikke i HD.
Til top
COO Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: DENMARK
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2010 kl. 19:17

kommer canal 9 ikke på tdc på et tidspunk de sage at måske vil komme

Til top
zutcorp Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Januar-2008
Sted: Viby Sj,Denmark
Status: Offline
Point: 98
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2010 kl. 20:01
Oprindeligt skrevet af Jean Jean skrev:

Oprindeligt skrevet af dn dn skrev:

Venter spændt på om TDC TV vil tilbyde VM fodbold i HD ligesom YouSee. Har snakket med kundeservice og fik at vide at der måske kommer en udmelding inden længe. Et af problemerne er jo at Canal 9 har rettighederne til nogle af kampene, men man kan jo håbe på at TDC vil udvide familiepakken med Canal 9Smile

Det bliver desværre ikke tilfældet. TDC TV tilbyder VM-kampene i det omfang de bliver sendt på kanalerne i HD-pakken.  Dog kan alle kampe ses via de udenlandske kanaler i Hometrio-pakken, men dette er så ikke i HD.
 
Det er yderst skuffende at høre! Jeg gik ud fra at TV2-HD der er ekstra kanal i forbindelse med VM , som minimum ville komme.
 
øv!!!
 
Til top
dn Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2010 kl. 21:42
Det er rigtig ærgeligt at høre, men det kan da ikke være rigtigt at TDC TV ikke engang vil vise TV2s ekstra HD kanal. TV2 er jo en del af standardpakken, og dem der har HD pakken har jo så at sige allerede betalt for det.
Til top
skyblue Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 30-Oktober-2008
Status: Offline
Point: 31
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2010 kl. 14:48
Oprindeligt skrevet af zutcorp zutcorp skrev:

Oprindeligt skrevet af Jean Jean skrev:

Oprindeligt skrevet af dn dn skrev:

Venter spændt på om TDC TV vil tilbyde VM fodbold i HD ligesom YouSee. Har snakket med kundeservice og fik at vide at der måske kommer en udmelding inden længe. Et af problemerne er jo at Canal 9 har rettighederne til nogle af kampene, men man kan jo håbe på at TDC vil udvide familiepakken med Canal 9Smile

Det bliver desværre ikke tilfældet. TDC TV tilbyder VM-kampene i det omfang de bliver sendt på kanalerne i HD-pakken.  Dog kan alle kampe ses via de udenlandske kanaler i Hometrio-pakken, men dette er så ikke i HD.
 
Det er yderst skuffende at høre! Jeg gik ud fra at TV2-HD der er ekstra kanal i forbindelse med VM , som minimum ville komme.
 
øv!!!
 

Det er særdeles skuffende! Nå, jeg må finde mig en anden udbyder nu. Hvis de vil udbyde en sekundært produkt må de altså tage lidt mindre for det.
Til top
FrannerDK Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-August-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 97
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2010 kl. 09:35
Jeg sad lige her til morgen og fik lyst til at sende en venlig mail til TDC. Bare lige så de er opmærksom på, at der er nogen af deres Hometrio kunder, der er interesseret i at følge ALLE VM-kampene på de forskellige kanaler i HD.
 
Jeg har tidligere i sidste uge ringet til dem, men det lod til at ham jeg snakkede med ikke havde noget problem med det - jeg fik det svar, at jeg evt. selv kunne kontakte TV2 for udredning om hvorvidt TV2's sending af VM-kampe i HD ville komme i forbindelse med Hometrio.
 
Men kan jeg finde en mail-adresse på TDC's hjemmeside!? NØH!
 
Er der nogen, der kender en god mail-adresse til TDC?
Evt. også for at vi i samlet flok kan gøre TDC opmærksom på, at der evt. godt kunne være et marked for VM i HD - ligesom deres "søster"-firma Yousee har opdaget.
Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Status: Offline
Point: 1508
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2010 kl. 10:09
Måske kan du finde en passende e-mail-adresse på dette sted der handler om Klager til TDC
Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
Thomas Wandahl Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 17-December-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2010 kl. 12:55
Hej Alle,

Man kan se alle VM-kampene med TDC TV, og DR HD viser udvalgte kampe i HD forskudt.

Med venlig hilsen



Thomas Wandahl

Kundeservicechef i TDC



www.tdc.dk/forum
Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Status: Offline
Point: 1508
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2010 kl. 13:35
Oprindeligt skrevet af Thomas Wandahl Thomas Wandahl skrev:

Hej Alle,Man kan se alle VM-kampene med TDC TV, og DR HD viser udvalgte kampe i HD forskudt.

Sikke en nyhed. Du må jo vide det. Altså alle kampe i standardkvalitet, ikke blot DR1's og TV2's kampe, men også CANAL9's kampe? Hvordan? Og DR HD forskudt.

Hvor kan man læse om det?


Redigeret af Vilhelm - 07-Juni-2010 kl. 13:41
Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
rbjnet Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-April-2006
Status: Offline
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2010 kl. 14:01
Oprindeligt skrevet af Vilhelm Vilhelm skrev:

Oprindeligt skrevet af Thomas Wandahl Thomas Wandahl skrev:

Hej Alle,Man kan se alle VM-kampene med TDC TV, og DR HD viser udvalgte kampe i HD forskudt.

Sikke en nyhed. Du må jo vide det. Altså alle kampe i standardkvalitet, ikke blot DR1's og TV2's kampe, men også CANAL9's kampe? Hvordan? Og DR HD forskudt.

Hvor kan man læse om det?


Det er måske noget med at de kampe der ikke sendes på DR og TV2 kan ses på svenske/tyske kanaler? Det ville være rart med en uddybende forklaring, da denne nyhed i bedste TDC stil er i bedste fald mangelfuld om ikke decideret vildledende!


Redigeret af rbjnet - 07-Juni-2010 kl. 14:12
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 4>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu