|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Langmack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
|
Såfremt der er en som har andet end SCM CAM liggende(Fx Smit), vil jeg meget gerne teste for at se om det løser problemet med pixelleringen.
Jeg er efterhånden træt af at sidde og hoppe som et lille barn ved hver MCE TV pack update, for at finde ud af det ikke afhjalp problemet ![]() |
||
LG OLED65C9 monteret på Beovision 7 gulvstander.
B&O Stage Beoremote One |
||
![]() |
||
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
|
Kanal5 HD er fejlmeldt og de arbejder på sagen, så det er ikke dit udstyr som fejler. |
||
Mvh Hans
|
||
![]() |
||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
|
Er I kun interesserede i at høre vedrørende VMC? Det lyder spøjst om det skulle være et problem med CAM, når det fungerer fint i andre programmer. Har ingen problemer med dette i MediaPortal. Jeg har ikke stemt endnu, såfremt der kun ønskes erfaringer med VMC. |
||
![]() |
||
osvan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-April-2006 Status: Offline Point: 79 |
![]() |
|
Jeg har netop opgraderet fra VMC til TV Pack og oplever nu pixeleringer ved TV3+. Med VMC havde jeg slet ikke disse problemer, så jeg tror på en sammenhæng til TV Pack. Jeg benytter FloppyTV med ViaAccess cam.
|
||
![]() |
||
Langmack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
|
Præcis samme jeg oplevede. Dog synes jeg TV packs funktionaliteter opvejer det at smutte over på det analoge signal når der skal ses 3+ - men WAF daler en del pga fejlen ![]() |
||
||
![]() |
||
![]() |
|
Kom så gutter, der må være en af jer hoveder der har snabelen nede i dll filer dagligt der kan snuse et eller andet op =)
Jeg har også lagt problemet op hos TGB, der er nogle ret kloge hoveder imellem: http://thegreenbutton.com/forums/thread/336322.aspx Jeg synes godt vi kan lokalisere problemet til kun at være gældende med Yousee, FloppyDTV og TV pack. Hvad gør TV Pack anderledes encoding mæssigt, end en Vista SP1 MCE gør? Redigeret af Langmack - 17-Februar-2009 kl. 14:27 |
||
||
![]() |
||
Karlshoj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2006 Status: Offline Point: 522 |
![]() |
|
Jeg har både et SCM (SCM leveret direkte fra DE) og SMIT, dog kun prøvet med SCM hvor jeg har pixilering. Prøver lige med mit SMIT når jeg får tid. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Super, så kan vi lige få af eller bekræftet hvorvidt CAM typen kan være synderen. |
||
||
![]() |
||
![]() |
|
De folk som har svaret " i poll'en:
- Er TV Pack installeret? - Bruger i Yousee som udbyder ? - Hvilken tuner bruger i (FW, SW version) ? - Hvilket cam bruger i ? |
||
||
![]() |
||
alyz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 683 |
![]() |
|
Rettelse: Jeg har pixelering på 3+, Kanal5HD og Discovery Science Den er værst på 3+ |
||
![]() |
||
Karlshoj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2006 Status: Offline Point: 522 |
![]() |
|
Så har jeg fået testet lidt på det, må desværre konkludere at CAM intet har med problemet at gøre. Problemet ses med begge CAM og virker lige udbredt på begge. 1) Viaccess SMIT 2) Viaccess SCM |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ok, tak for du testede det :)
Men det er også som jeg "frygtede", at det er relateret til TV Pack. Spørgsmålet er om bøffen ligger hos Microsoft eller Digital Everywhere. Vi kan næsten ikke gøre andet end at vente på updates på hhv. tv pack og drivers. |
||
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |