|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sejeulki ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 141 |
![]() Sendt: 30-Januar-2009 kl. 02:35 |
har windows vista med mediecenter. har installeret coreavi (tror jeg nok det
hedder) og mediasplitter til x264 hvor jeg bruger bs player. Til divx anvender jeg vlc player. Jeg kan simpelthen ikke få nogle af disse filer til at spille når jeg starter mediecenter programmet. Hvad gør jeg forkert? Og kan man få mediecenter programmet til at afspille eksempelvis med undertekster (srt filer)? |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Du skal have et codec som fx FFdshow.....Det kan håndtere Divx, understekster mv. Men det kræver at du sætter det ordentligt op....Det kræver en indsats, dvs du skal lære dig selv hvordan du indstiller FFdshow Video Decoder Configuration......
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
prinder ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() |
Jeg plejer at tage udgangspunkt i det der står her for at få det til at virke:
http://thegreenbutton.com/forums/thread/175657.aspx Peter |
|
Sony KDL-46D3000 | BenQ PE8720 | Medion HTPC Blu-Ray, HD-DVD | Linksys DMA2100 | Logitech Harmony 895 |
|
![]() |
|
D. Jensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2004 Sted: 2750 Ballerup Status: Offline Point: 175 |
![]() |
Kan media player afspille filerne? Hvis den kan de skal du i vælge den som default player til filtypen, vi kan Mediecanteren også afspille dem. Dennis Redigeret af D. Jensen - 30-Januar-2009 kl. 08:57 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |