|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
FasTrak ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() Sendt: 12-Juni-2010 kl. 10:23 |
Er der nogen der kan se de nye kanaler med profibers tv box? eller er noget man skal bestille?
|
|
![]() |
|
VaNGoGO ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-November-2009 Status: Offline Point: 36 |
![]() |
Jeg så lidt af kampen i går aftes mellem Frankrig og Urugua(eller hvordan det staves:) på TV2 VM HD via tv boksen fra profiber. Jeg fik automatisk kanalerne, det har du nok også? Men kører du med en favorit liste? For så skal kanalerne tilføjes til favorit listen. |
|
![]() |
|
binderup ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2004 Status: Offline Point: 262 |
![]() |
Noget der ved dette VM ville være rart var at få kommentator lyd uden stadion lyd - jeg er godt nok ved at få spat af de horn!!!
|
|
![]() |
|
binderup ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2004 Status: Offline Point: 262 |
![]() |
Var det mig eller var der ikke en kamp i dag der ikke blev vist på en af HD kanalerne?
Algeriet - Slovenien kunne jeg kun finde på TV2 Zulu og ikke på TV2 HD - ok ikke den mest ventede kamp, men den var altså ikke på HD kanalen....
|
|
![]() |
|
FasTrak ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() |
Har fundet ud af det, kærsten havde lavet favorit liste, og glemt det.
![]() Tak for hjælpen!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |