|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
En af dem der benytter Portalbank.dk men kan da ikke afvise at noget har ændret sig siden sidst jeg prøvede... det slog mig lige at jeg jo også har lintronic's software, og konfigurationen til min beo5 jeg skal kunne køre... så jeg skal bruge en windows på en måde. men tester af om jeg kan få det andet til at køre tilfredsstillende, er bare lige lidt i tvivl om hvordan det kan fungere når de har flere maskiner på nettet af gangen... myip.dk tager vel kun global ip? (håber i øvrigt det kan køre på Tiger, for det er det jeg har på min powerbook) Redigeret af fumper - 12-Februar-2009 kl. 12:16 |
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8683 |
![]() |
Hvis du køber en ny Mac er der Leopard på den, og den kan ikke køre Tiger - det er der heller ingen grund til.
Men derudover fungerer VMware ganske fint. Banker der benytter Portalbank har i øvrigt understøttet Mac siden 2005. |
|
![]() |
|
Madz ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
![]() |
hvad med TeamViewer.dk så bliver det hvis ikke meget lettere at styre deres pc og så er det gratis
![]() |
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
det er fordi jeg har tiger på min powerbook, og vil gerne have en mac-bekræftet metode at lave fjernsupport inden jeg ta'r springet... 15k i mit budget til en stationær pc er ikke småpenge :) Tjekker teamviewer også |
|
|
![]() |
|
HenrikH ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 733 |
![]() |
Prøv at se på Teamviewer. http://www.teamviewer.com/da/index.aspx Den er gratis til privat brug og findes i en pc og en mac udgave. Kan også afvikles via internettet. |
|
mvh
Henrik |
|
![]() |
|
![]() |
jeg er lidt i tvivl med hensyn til teamviewer, havde indtryk af at det ikke var nødvendigt at installere noget på klient pc'en? men det er måske mig?
|
|
|
![]() |
|
![]() |
ah... man kunne bare læse det der står på hjemmesiden...
men kan ikke helt gennemskue, om der rent faktisk ER en win/mac mac/win funktionalitet i den gratis udgave... |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |