recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - VobSub er sat til HIDE
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVobSub er sat til HIDE

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
simonselmer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-November-2008
Status: Offline
Point: 144
Direkte link til dette indlæg Emne: VobSub er sat til HIDE
    Sendt: 24-Februar-2009 kl. 17:47

Hej

Jeg bruger CoreAVC til at vise MKV filer i MediaPortal. Men uanset om det er coreavc eller ffdshow der viser billedet, og jeg bruger vobsub til at vise undertekster så er den sat til Hide automatisk, så derfor får jeg ingen undertekster på.

Jeg kan ikke slå det fra så den ikke gør det hver gang. Nogen der kan hjælpe?

Mvh. Simon

Til top
Benu Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Oktober-2004
Sted: Denmark
Point: 812
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2009 kl. 22:40
Du bruger vel også Haali splitter - under option - compatibility - autoload Vsfilter kan du sætte value til YES - da jeg satte til YES kom sub med.
Den Ben
Til top
simonselmer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-November-2008
Point: 144
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2009 kl. 09:52

Du har sikkert ret. Har lige tjekket remote (sidder på arbejde). Den var sat til NO. Den virker sikkert bedre nu, det tjekker jeg senere.

Takker

Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Point: 2272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2009 kl. 12:36
Umiddelbart tror jeg du får fejl en fejlmeddelelse når du enabler autoload i Haali. Den eneste måde jeg har kunne få vist undertekster fra .mkv (granted, det er ikke noget jeg har rodet særligt meget med) er ved at installere DirectVobSub og tilføje denne som post-processing i MediaPortal. På denne måde loades underteksterne så ikke som standard og man skal vælge undertekst hver gang man starter en film. Hvis du får det til at virke som du har beskrevet, må du meget gerne skrive, så vil jeg lige teste det også.
Til top
Benu Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Oktober-2004
Sted: Denmark
Point: 812
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2009 kl. 12:41
Jeg har fået subs på via at enable i Haali  - det er både når jeg bruger FFDSHOW og Coreavc, det er ligesom Jer i MediaPortal og underteksterne kommer automatisk og man kan selvfølgelig skifte mellem de forskellige undertekster der måtte være i filen.
P.S hvis du ikke bruger moving picture plugin, så prøv det.

Redigeret af Benu - 25-Februar-2009 kl. 12:44
Den Ben
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu