recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > TV-stationer og kanaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Voddler er i luften
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVoddler er i luften

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2066
Direkte link til dette indlæg Emne: Voddler er i luften
    Sendt: 24-Maj-2010 kl. 00:17
Så er Voddler i luften for danske (Telenor) kunder

miri
Til top
rumguf Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Maj-2010
Point: 157
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2010 kl. 10:40
Jeg har haft det et par dage nu og ideen er rigtigt god. Jeg smed et hdmi kabel i og det kørte som det skulle. Det er dog vigtigt at huske at tømme sin storage folder (som voddler laver når man indstiller playeren) efter jeg havde set 3 film lå der pludselig 6.5 GB derinde. Voddler siger at man skal ha 13gb i overskud når man anvender programmet, men den information gemmer de altså ret godt væk! Disapprove

Vi er dog langt fra HD sku' jeg hilse og sige, synes ikke det er meget bedre end DivX. Der er dog forskel på kvaliteten af de forskellige film. Og det gælder på mere end en måde - mængden af å-film de har smidt op er overvældende LOL

Det siges at der også ligger HD-materiale på voddler men man kan ikke specifikt søge efter det. Angry

Alt i alt en go' ide men der er lige nogle børnesygdomme der skal klares.  Har ikke prøvet betalingsfilm skal jeg lige understrege.

Min umiddelbare karakter: 7/10
I'm bringing back the 80s!
www.myspace.com/kbeesmusic
www.soundcloud.com/kbeesmusic
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Point: 2066
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2010 kl. 22:10
Det virker ikke (endnu) med Ion. Adobes AIR (2) kan selv med Flash 10.1 ikke køre med HA.
miri
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu