recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vogel RC355 programmering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vogel RC355 programmering

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tf-uno Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 407
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tf-uno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Vogel RC355 programmering
    Sendt: 25-Oktober-2014 kl. 09:41
Hej

Har købt et vogel rc355 beslag til mit tv.. Men hvordan Fxxxxx programmer man beslaget :)
Iflg. manualen skulle det ikke være bøvlet overhovedet, den reager bare ikke som de skriver.

Har set denne video
http://www.youtube.com/watch?v=ZsrCu7O6piw

Har sat strøm til, indsat batteriet, men når jeg skal sætte home position går det galt..
Trykker på pil ned, samtidig med den runde knap. istedet for at beslaget går tættere på vægen, begynder den at dreje højre rundt..??

Nogen som har opsat sådan et vogel rc355 før.?
Til top
tf-uno Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 407
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tf-uno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2014 kl. 10:46
Ved ikke hvad jeg har fået trykket på, men pludselig reagerede den som den skulle.. hmmm mærkeligt :)
Indslaget må slettes
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu