|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kali ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
![]() Sendt: 26-September-2008 kl. 11:18 |
Nogen der har erfaringer med vogels 6325 beslag? måske endda kombineret med pz85 i 42"? Jeg vil gerne have mulighed for at kunne trække fjernsynet ud så jeg nemmere kan komme til kabler samt sådan at der er godt med luft mellem væggen og fjernsynet.
|
|
![]() |
|
kali ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
![]() |
Nå, nu er det beslag bestilt. Min svoger har samme beslag til hans 40W3000 og han havde absolut intet dårligt at sige om beslaget.
|
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6285 |
![]() |
Hej , jeg har et 6325 til mit 42PZ80 , og jeg synes at det er et super ophæng , det eneste negative er at det hænger lidt for langt fra væggen , men man kan jo ikke få både i pose og i sæk MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |