|
Vogels vægbeslag eller...? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Tifosi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Februar-2012 kl. 21:48 |
Efter en flytning har mit elskede th-42pz85 nu mulighed for at komme op og hænge på væggen. Jeg har overvejet et Vogels EFW6345 beslag, men har læst flere ikke er super glade for det.
Er der nogen herinde, der kan tale godt om det og vil anbefale det, eller er der bud på andre alternativer? Vogels beslaget er jo pænt dyrt og jeg ved jo ikke hvor lang tid skærmen holder. Det må gerne have nogenlunde samme funktioner. Jeg vil gerne have muligheden for at se tv i en rimelig bred vinkel. På forhånd tak for svar |
|
![]() |
|
xander ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg har mit wogels 6345 til salg, har været glad for det, selv om jeg ikke brugte dents funktioner ret meget. Jeg vil sælge det for 4oo kr.
mvh Lars |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |