|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() Sendt: 18-Januar-2009 kl. 12:14 |
|
Nu hvor Vores planet er kommet på Bluray, er der langt flere der har dem end tidligere, så det må være på tide vi får nogle anbefalinger, og yndlings klip.
Selv er jeg helt vild med Afsnittet med fugleflokken, kan ikke huske hvilken skive det kommer fra, men det kommer jeg lige tilbage med: Kom frem af hullerne med jeres yndlings afsnit :-) |
||
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
||
![]() |
||
moweesteffen ![]() -- ![]() Branchemedlem Oprettet: 01-Februar-2008 Status: Offline Point: 731 |
![]() |
|
Jeg elsker altid at se scener under vand. Men nu har fisk og generelt livet undervands altid facineret mig :) Ville dog gerne have kommet nærmere ind på the Great White end de gør deri. Men man kan ikke få alt på en gang :)
|
||
![]() |
||
Wolff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2008 Status: Offline Point: 572 |
![]() |
|
Afsnit 2 "Mountains", tror jeg den hedder. I starten er der nogle klip med svovlsyre søer og lava, der efter min mening ser sindsyg flot ud.
|
||
![]() |
||
MC_Disko ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 651 |
![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() |
|
ca. 23-24 minutter inde i 1. afsnit med fugledans på Ny Guinea. Det er min favorit. Ser helt uvirkeligt ud - og får mig til at le hver gang
![]() Men i det hele taget en fantastisk serie. |
||
Panta rei
|
||
![]() |
||
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
|
Uha der er mange
![]() ![]() |
||
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
||
![]() |
||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
|
Det lyder helt vildt godt! Ser meget frem til at komme hjem og kigge den. |
||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |