|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
StigP ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 52 |
![]() Sendt: 12-Maj-2009 kl. 02:09 |
|
Efter alt den gode inspiration fra Jer, kommer her vores opsæt derhjemme:
Forstærker: Sony STR-DG820 Blu-Ray: Sony BDP-S350 TV: Sony KDL-52W4500 Ophæng: Vogels TriMotor VFWE552 Front: Scandyna MegaPod Center: Scandyna CinePod Sub: Scandyna BassStation Bag: Scandyna The Drop Tilbehør: EU PS3 Slim 120GB, US PS3 Slim 120GB, XBOX 360 Slim 250GB og Nintendo Wii Det gode ved vores set-up er det er meget "kone-venligt", faktisk har hun selv givet mig højtaler-sættet i 30-års fødselsdags-gave. Alt i alt er vi rigtig glade for det hele. For pengene kunne man nok have fået bedre lyd og billed ved at købe nogle andre produkter og blande mærker, da rummet dog bliver brugt til andet end kun bio, var det også vigtigt det var pænt. Én ting vi er specielt glade for er det fjernbetjente motorophæng til TV'et. Det er det hele værd at kunne dreje skærmen i alle retninger med en knap fra sofaen ![]() ![]() ![]() De smukke baghøjtalere med kabling igennem de wire der også er brugt til ophæng. ![]() The Drop close up ![]() Sig endelig til hvis der er spørgsmål. Mvh Stig Redigeret af StigP - 21-September-2010 kl. 00:29 |
||
![]() |
||
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() |
|
Oh my god det er nice..!
Men nu er jeg også en sucker for pods.. har selv haft 5.1.. dog ikk helt samme højtalere.. Hvordan spiller megapodsne? Der må da være godt knald på, med 3 subs ![]() |
||
![]() |
||
StigP ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 52 |
![]() |
|
Jeg synes de lyder rigtig godt og giver noget bund. Ved musik uden subwoofer synes jeg minipodsene kan lyde lidt tamme. Nu hvor megapodsne er sat under mimipod'erne minder de mere om rigtige gulvhøjtalere. Det skal også siges vi opringeligt købte et par SmallPods til baghøjtalere (som nu står i et skab ![]() |
||
![]() |
||
Despoint ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 281 |
![]() |
|
Holly magle det ser godt ud! Tillykke med setup'et!
![]() Men hvor bliver billedet fra sweetspotet af? ![]() |
||
![]() |
||
Stefan V ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2008 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 698 |
![]() |
|
Det ser rigtig godt ud. jeg kan især godt lide de kabel ophængte drops
![]() Var i ikke nervøse for at den knaldrøde farve kom til at dominere stuen? |
||
Med Venlig Hilsen
Stefan |
||
![]() |
||
![]() |
|
Mange tak ![]() Vores stue/alrum er over 60 m2 og der er næsten 3 meter til loftet. Så selvom det ser ud til at fylde meget på billederne, fylder det ikke så meget i rummet. En anden bruger har spurgt om billed fra sweetspot, når jeg poster det skal jeg nok inkludere flere billeder der viser at farven ikke er så dominerende i det store rum. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Her kommer der lidt billeder af sweetspotet og hvordan de røde højtalere ser ud i resten af rummet. ![]() Fra hjørnet i sofaen ![]() ![]() ![]() Sættet i forhold til resten af rummet. |
||
![]() |
||
Meethoo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-August-2007 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 115 |
![]() |
|
Hvad heder dit tv bord og hvor er det købt ? Pris ? Størelse ? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg kan desværre ikke huske hvad det hedder. Det var dog et vi købte i Jysk til ca. Kr. 1.300,- og størrelsen er: 180cm(B) x 45 (D) x 38 (H) |
||
![]() |
||
morteng ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 376 |
![]() |
|
Ser nydeligt ud! Frækt med de røde højttalere og den røde stol - lige mig :) Det ser dog ud til at dit TV hænger til venstre i forhold til kabelskjuleren - det ville irriterer mig grænseløst :D
|
||
[ Samsung 65KS8005 | Onkyo 706 | Jamo Classic 8 + HarboSound Sat 10 ]
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Tak for rosen ![]() Jeg ved hvad du mener med kabelskjuleren. TV'et hænger på en fjernbetjent motorarm. Når TV'et er slukket og i "hjemme"-position befinder det sig helt oppe af væggen og passer så med at kabelskjuleren er i midten. Når man så har TV'et tændt og det er drejet hen så vinkel og hældningen peger mod sofaen er det trukket ud fra væggen. På vedhæftet billede kan du se den måde beslaget er lavet på, automatisk vil forskyde TV'et lidt mod venstre når det er trukket ud fra væggen. Tak for et godt spørgsmål ![]() ![]() |
||
![]() |
||
SandSand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Valby Status: Offline Point: 525 |
![]() |
|
http://www.jysk.dk/130/135/3649111/a/catalog Redigeret af SandSand - 13-Maj-2009 kl. 18:44 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |