|
V:Pioneer KRP600A |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | |
geuken ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Status: Offline Point: 379 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Maj-2015 kl. 11:14 |
Kære Medlemmer
Jeg er selv indehaver af et stk. pioneer KRP500a som jeg er meget glad for. Men vil gerne have en 60" skærm og ønsker derfor at købe et KRP600A - det er udgangspunktet! Jeg kan jo godt blive lidt inhabil - da jeg jo selv synes at pioneer er helt fantastisk. Derfor vil jeg mægtig gerne have et realistisk bud på, hvad andre vil købe et pioneer KRP600A, plasmaskærm fra 2009, for? Gerne fra personer der IKKE selv har et pioneer TV pt., da I jo er ligeså inhabile som jeg selv:) Bh, Thomas Redigeret af geuken - 19-Maj-2015 kl. 11:15 |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7238 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
6 år gammel TV Ja det er et af de bedste. men alderen trykker.
Ville faktisk slet ikke købe sådan nu. ved mindre det er meget billigt og her mener jeg 2-3000.- Man må forvente at sådan et tv er på sit sidste og der kan ikke fås særlig mange reservedele mere. Har ikke Pioneer men har haft for mange år siden. |
|
![]() |
|
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 806 |
så byder jeg 3500kr ;O) hvis der var et til salg;) Hilsen Jonas Bojer |
|
![]() |
|
geuken ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Status: Offline Point: 379 |
Altså mellem 2000-3500 DK alt afhængig af ens egen forkærlighed til KRP modellerne.
Kan se fra tidligere indlæg at du, Jonas, er ligeså glad for Pioneer som jeg er :-) Hvad siger andre? Meld gerne ud tak. Redigeret af geuken - 19-Maj-2015 kl. 15:59 |
|
![]() |
|
Takker indtil videre for jeres vurderinger og inputs:)
Redigeret af geuken - 19-Maj-2015 kl. 16:04 |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Jeg er meget enig med Hansie. Uden tvivl, er det stadig blandt de bedste TV, men grundet alderen, ville jeg heller ikke give mere.
|
|
![]() |
|
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
Fik jeg tilbudt et krp 600 til 3500 så slog jeg til med det samme.
|
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
![]() |
|
Tak for din vurdering - det sætter jeg pris på. |
|
![]() |
|
Takker for din vurdering (kan se vi er i sammen pioneer båd):) |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Samme her - ville også slå til med detsamme
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
takker for din vurdering - du er ligesom jeg ramt af Pioneers fortræffeligheder (kan se du har et KRP500a). Som Pioneer-fan, Hvor meget vil du være villig til at købe et krp600a for i disse 4K, UHD, 3D tider? Gerne uden at skele til, hvad du synes du skal have for dit eget KRP500a - hvis det altså er muligt:-) Redigeret af geuken - 19-Maj-2015 kl. 19:11 |
|
![]() |
|
Sammen spørgsmål til dig som til Spawn: Hvad vil du købe et KRP600a til, hvis du ikke skeler til hvad du synes du skal have for dit eget krp500a? Jeg er i dialog med en KRP600a ejer, som kikke med i tråden...Hvis hans var til salg lige her og nu på Ebay. Hvad vil du byde? Husk bordet fanger for dit bud og du kan ikke trække det tilbage! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |