recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V:Pioneer KRP600A
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V:Pioneer KRP600A

Besvar Besvar Side  <1 2345>
Forfatter
Besked
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2015 kl. 09:09
Jeg har skam ikke forsøgt på andet end at give en hjælpende hånd, det mener jeg at jeg gør bedst ved at sige min mening i stedet for at snakke folk efter munden. Jeg synes stadig det var uklart om du ville have et bud eller en vurdering - men vi behøver ikke vade mere i det. Essensen er, at HVIS jeg var køber her og nu, ville jeg forvente at give 10k+. Måske tager jeg fejl, det vil da glæde mig for jeg skal måske have et krp500 på et tidspunkt.

Min kommentar om useriøst bud var mht forskellen på 4k og 4.5k. Forholdet mellem 4k og 7k er mere realistisk. Men hey - hvis du får købt tv'et, så er det jo i sidste ende den pris du giver der var den rigtige.
Til top
geuken Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-Januar-2007
Point: 379
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér geuken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2015 kl. 10:21
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Jeg har skam ikke forsøgt på andet end at give en hjælpende hånd, det mener jeg at jeg gør bedst ved at sige min mening i stedet for at snakke folk efter munden. Jeg synes stadig det var uklart om du ville have et bud eller en vurdering - men vi behøver ikke vade mere i det. Essensen er, at HVIS jeg var køber her og nu, ville jeg forvente at give 10k+. Måske tager jeg fejl, det vil da glæde mig for jeg skal måske have et krp500 på et tidspunkt.

Min kommentar om useriøst bud var mht forskellen på 4k og 4.5k. Forholdet mellem 4k og 7k er mere realistisk. Men hey - hvis du får købt tv'et, så er det jo i sidste ende den pris du giver der var den rigtige.

Cool...

Til top
Jonas Bojer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-April-2008
Sted: Århus C
Point: 806
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2015 kl. 21:59
Hvis en kommer med en KRP600A i en ny uåbnet kasse smider jeg 15.000kr ;O)

Hilsen Jonas Bojer
Til top
veyron Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Oktober-2007
Point: 682
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér veyron Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2015 kl. 12:34
Hej.
Så har vi den nøjagtige pris på et Krp600a, der er 6 år gammelt, hvis nogen kunne tænke sig at vide facitSmile
Har netop hørt fra forsikringen og udgangspunktet for mit tv er, at det svarer til et Sony kdl 60,- w 855 til 9999,-   herfra trækker man så 60% (6 år gammelt tv-fair nok), og ender på en erstatning der lyder på 3999.  Så det beløb et krp600a er værd idag er altså 4K, hvor svært kan det være?? Confused

DOG er jeg ikke helt enig i denne afgørelse, og har netop nu sendt en mail, hvori jeg gør opmærksom på at HVIS man skal finde noget tilnærmelsesvis tilsvarende idag, er vi herovre i denne: http://www.lyd-billed.dk/produkter/tv/lcd-led_tv/panasonic_tx-65ax900e.htm
Om de er enige med mig i det?, sikkert ikke, men nu vil jeg afvente deres svar.
De skal ihverfald ikke tro at jeg stiltiende accepterer hvadsomhelst.
God Pinse
Jan
Pioneer KRP-600A(ISF-by Otto)

Oppo BDP-83 (reg.free.)

Supra HDMI
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2015 kl. 13:50
De skal erstatte det teknisk svarende og ikke hvad det kostede fra nyt. Hvorfor mener du at det svarer til det 65ax900. Det er 5" større
Til top
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2007
Point: 3730
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér furious jt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2015 kl. 14:25
4000 lyder af lidt. Jeg fik 3500 for mit pio lx5090 for ca 1 år siden af min forsikring da det blev totalskadet😔 Men der er måske sket meget på et år.. Har ikke fulgt med i tv udviklingen overhovedet..
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
veyron Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Oktober-2007
Point: 682
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér veyron Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2015 kl. 15:16
Jeg mener ikke at Sony-modellen er på højde med Pioneer billedmæssigt. AX er næsten 10% større, men kunne ikke finde den i 60". Har set AX, men ville stadig foretrække mit eget, men må prøve at finde tilsvarende korrekt farve og billed gengivelse, her er AX et muligt bud. Synes blot 4000 er for lidt.
Pioneer KRP-600A(ISF-by Otto)

Oppo BDP-83 (reg.free.)

Supra HDMI
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2015 kl. 17:17
Oprindeligt skrevet af veyron veyron skrev:

Jeg mener ikke at Sony-modellen er på højde med Pioneer billedmæssigt. AX er næsten 10% større, men kunne ikke finde den i 60". Har set AX, men ville stadig foretrække mit eget, men må prøve at finde tilsvarende korrekt farve og billed gengivelse, her er AX et muligt bud. Synes blot 4000 er for lidt.

BLiver nødt til at spørge, om ridsen sidder et sted, hvor det ses. Jeg tænker, hvis den er i kanten, egentligt uden for billedet, om en erstatning kunne gøre det og så leve med det?
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2015 kl. 17:34
Veyron: du skal vel bot holde fast i specs kvalitet osv. At det er et refference tv. Dernæst kan du måske køre lidt på den eksterne tunerbox var/vigtig for dig mht. Tilslutningsmuligheder er nede i reolen, og ikke på tvet.. For mig bekendt kan den kun knækkes hvis man smider en receiver ind i regnestykket til en eller anden værdi.. Igen i en eller anden refferenceklasse.. Tænker da den er sværest at løse da der ikke er mange valgmuligheder der.. Og den kan måske guide dig i retning mod en bedre model.
Mvh

René
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2015 kl. 19:26
Samsungs TV med One Connect har eksterne tilslutninger.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2015 kl. 20:11
Oprindeligt skrevet af Jonas Bojer Jonas Bojer skrev:

Hvis en kommer med en KRP600A i en ny uåbnet kasse smider jeg 15.000kr ;O)

Hilsen Jonas Bojer

Det ville jeg også gerne, men det er lidt irrellevant for der findes formentlig ikke nogen nye uåbnede KRP600A nogen steder ;) 
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
geuken Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-Januar-2007
Point: 379
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér geuken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2015 kl. 20:33
Oprindeligt skrevet af veyron veyron skrev:

Hej.
Så har vi den nøjagtige pris på et Krp600a, der er 6 år gammelt, hvis nogen kunne tænke sig at vide facitSmile
Har netop hørt fra forsikringen og udgangspunktet for mit tv er, at det svarer til et Sony kdl 60,- w 855 til 9999,-   herfra trækker man så 60% (6 år gammelt tv-fair nok), og ender på en erstatning der lyder på 3999.  Så det beløb et krp600a er værd idag er altså 4K, hvor svært kan det være?? Confused

DOG er jeg ikke helt enig i denne afgørelse, og har netop nu sendt en mail, hvori jeg gør opmærksom på at HVIS man skal finde noget tilnærmelsesvis tilsvarende idag, er vi herovre i denne: http://www.lyd-billed.dk/produkter/tv/lcd-led_tv/panasonic_tx-65ax900e.htm
Om de er enige med mig i det?, sikkert ikke, men nu vil jeg afvente deres svar.
De skal ihverfald ikke tro at jeg stiltiende accepterer hvadsomhelst.
God Pinse
Jan
Interessant perspektiv. Ønsker dig selvfølgelig alt mulig held og lykke med at få en god erstatning. 
Til top

Besvar Besvar Side  <1 2345>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu