recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - VPN på Synology
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

VPN på Synology

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3850
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: VPN på Synology
    Sendt: 07-Januar-2012 kl. 20:31
Jeg har installeret VPN pakken på min Synology NAS og lavet portforward på port 1723. Det virker fint fra en iPad på 3G. Men det ser ud til at jeg kun har forbindelse til min Synology på 10.0.0.3. Men jeg ville i grunden hellere have forbindelse til en anden server på netværket (eller hele det interne net). Nogen der ved hvordan man kan få det ?
Til top
Blank Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Oktober-2007
Sted: Denmark
Point: 446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Blank Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2012 kl. 00:21
Det skulle du også gerne have mulighed for..
ip adressen du får tildelt af VPN'en behøver ikke ligge i 192.168.255.255 netværket..
har du prøvet om du rent faktisk kan komme ind på det du prøver på.?
BaaaaaH
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2012 kl. 07:47
Du har da ret - jeg prøvede da bare med en forkert port
Jeg kan dog se at at for iPad'en er der nogle begrænsninger som lukker af for nogle ting når man kører VPN over 3G - bl.a home sharing. Og VNC er heller ikke glad for at køre. Nå men det ,an jeg prøve når jeg er på et andet wifi net engang
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2012 kl. 07:50
Ps er godt klar over det med ip. Det stod fint i manualen at de ip som VPN tildeler ikke må konflikte med de ip som routeren uddeler. Mit net kører på 10.0.0.x og jeg har sat VPN til at køre på 10.0.1.x
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu