|
VPN til Netflix i udlandet |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg fik det til at køre i går. Umiddelbart skifter ip'en hos yousee kun hvis mac adressen på pc'en ændres eller hvis modemmet har været slukket i mere end 72 timer. Testede det på min iphone ved at slukke for wifi og VPN tændt så den kun kørte på 4G. Den kunne sagtens forbinde og når jeg loggede på routeren kunne jeg se at VPN serveren havde status "tilsluttet". Det er jo en super løsning, tak for tippet. |
|
![]() |
|
Jonas_R ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
Det var så lidt.
Klart den nemmeste og billigste løsning |
|
![]() |
|
Cyberc ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-August-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 45 |
Jeg forstår ikke helt hvorfor du ønsker at bruge VPN for at se netflix i udlandet? ved brug af VPN er du dybt afhængig af hastigheden af din VPN udbyder.
Jeg vil anbefale en DNS løsning i stedet, den koster også lidt, men her er du kun afhængig af den forbindelse du selv sidder på og ikke 3. mands. Deet bruger jeg selv og det fungere fint :-) /Michal
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |