recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Værdibevis til Hifi Klubben - din købsanbefaling?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Værdibevis til Hifi Klubben - din købsanbefaling?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2014 kl. 22:49
Jeg kan kun tilslutte mig Klaus' råd om DLS R55! Det er en voldsomt velspillende højttaler. Man skal op i højttalere til pænt over 5.000,- pr. stk., for at få noget som spiller bedre. De er heller ikke så store. De er ikke så høje. Og de er forholdsvis slanke.

M.v.h.
Til top
Random_Hero Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-September-2009
Sted: Denmark
Point: 297
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Random_Hero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2014 kl. 10:33
du får mine tanker med. 

nu hvor det ikke er særligt stort rummet der skal spilles op og det virker som om at budgettet ikke er voldsomt, så kunne muligheden måske være at vælge stereo (heller god stereo end dårlig surround). 

kan kunne en mulighed være at vælge at højtalere fra 7-8/9/10k i klubben og så finde en god brugt stereo forstærker (de kan vist købes meget billigt, men derfor er lyden stadig i top). jeg vil sige at det nok er her du får mest vel-lyd ud af det, nu hvor gavekortet skal benyttet. 
Til top
Ravnholdt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Oktober-2005
Sted: Danmark
Point: 578
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ravnholdt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2014 kl. 18:13
Hej Random_Hero & Jer andre

Tak for rådene, som jeg synes, er rigtig gode. Jeg kigger lige på brugtmarkedet for forstærkere. Er der nogle af jer, som er faldet over et godt brugtkøb, gerne i Nordjylland, inden for det sidste stykke tid.

Vi tænkte lidt på at høre nærmere på Dali Ikon 5 Mk. II, når vi kommer ned til Hifi Klubben her en af de nærmeste dage.

Jeg faldt lige over: en NAD T-744 A/V Surround Sound Receiver i nærområdet til 1.200 kr. - er det et godt køb til mig? Jeg kigger også på stereo forstærkere heroppe.

På forhånd tak og med venlig hilsen
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2014 kl. 06:51

Lad dig nu ikke forvirre.

I tråden spørger du om købsanbefalinger til HiFi klubben.

Hold fast i det i stedet for at begynde at afsøge brugt markedet.

I princippet er jeg også imod at købe over budget. Hvorfor så have et budget? Men det bestemmer du naturligvis selv.

Min erfaring med klubben er, at de kender deres produkter og giver fornuftige købsanbefalinger. Ikke som i Elgiganten, hvor du kan være sikker på at de anbefaler det produkt, der har størst avance.

Husk at det skal stå hjemme hos dig og det er dine ører der skal lytte. Det er dig der skal være tilfreds.

God tur til klubben.Smile
Til top
Ravnholdt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Oktober-2005
Sted: Danmark
Point: 578
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ravnholdt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2014 kl. 07:39
Okay, tusind tak
Til top
bruger udmeldt 27 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 26-September-2014
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 27 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2014 kl. 12:09
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Hvis Nørager ligger i fjernøsten, så har du sikkert ret.

Fremragende yderst brugbart indlæg.

Ren topklasse skriveri
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu