|
V:S Dune HD MAX afspiller SOLGT |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
woodster ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2006 Status: Offline Point: 16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-August-2015 kl. 15:40 |
Hej,
Jeg har fået en Dune HD max i overskud, og tænkte om nogen herinde kunne komme med en vurdering / bud. Den står i Holstebro i mint stand, fra ikke ryger hjem. Jeg tager dog forbehold for ikke at sælge den, hvis evt bud er for lave. Martin Redigeret af woodster - 17-August-2015 kl. 21:43 |
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg købte en brugt med blu-ray drev herinde for et år siden til 1000, som den også var sat til. jeg aner ikke om prisen var fair. jeg stod og manglede den og købte den uden at forhandle pris.
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
woodster ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2006 Status: Offline Point: 16 |
Tak for info, det kan da være den skal sættes til 1000,-
|
|
![]() |
|
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
Vil gerne byde 800,- inkl. fragt hvis du vælger at sælge.
|
|
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
vil godt give 800 afhentet
|
|
![]() |
|
Tak for buddene.
Jeg har en som kommer og kigger på den i morgen tidlig. Springer han fra så er den stadig til salg. Status opdateres i morgen. God aften til jer. Martin |
|
![]() |
|
Morn alle,
min køber har valgt ikke at dukke op i dag, så den er stadig til salg. @HackerJack: For 895,- kan du komme og hente den i dag ; )
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Nej tak, mit bud er du 800 afhentet, så held og lykke med salget
|
|
![]() |
|
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
900,- inkl. fragt.
|
|
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|
![]() |
|
Hej alle,
Jeg har fået afsat afspilleren lokalt. Tak for interessen. Martin @Giffel, beklager den røg til anden side. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |