|
V:Samsung Ue46es8005 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
timzor ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 153 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men er din intr i at slge dit gamle tv, jeg vil muligvis gene aftage det:)
Redigeret af timzor - 05-November-2014 kl. 15:01 |
|
![]() |
|
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
Tak har fået et par bud men vil ikke for en hver pris :) ellers må foden ned og så må "det hvide" afsted da det her er et meget bedre tv ;)
|
|
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|
![]() |
|
timzor ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 153 |
hvad er din pris?
|
|
![]() |
|
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
fik et bud på 5500
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Hvedstrup ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 62 |
Set i lyset af at jeg købte min 46" F8005 for 7500,- i Hifiklubben, ville jeg skynde mig helt gevaldigt at sælge din gamle skærm hvis nogen er fjollede nok til at betale 5500.
|
|
Mvh
Hvedstrup |
|
![]() |
|
Solgt og afhentet sjovt nok ringede der en mere 10 min efter han var kørt med det.
Åbenbart en nem model at sælge:) Så nu er jeg spændt på det nye.
|
|
|
|
![]() |
|
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
Har et magen til..
Hvis man kan få de penge for det overvejer jeg seriøst at sælge det.. Man kan få en billig opgradering. |
|
![]() |
|
måske kommer der en frem her
![]() |
|
|
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
DiscomanDK!
Hvad er det for en billigere opgradering??
Redigeret af stefthom - 05-November-2014 kl. 20:56 |
|
![]() |
|
wicca ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 506 |
Jeg har også et 46ES8005 som er et glimrende tv med fint billede.
Det har dog en enkelt grøn pixelfejl midt i, så hvis nogen kan leve med det, sælges det billigt. Det befinder sig i Herlev |
|
![]() |
|
niepe ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1120 |
Og prisen er? |
|
![]() |
|
wicca ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 506 |
Jeg har igår oprettet en annonce på dba på tv'et hvor pixelfejlen er beskrevet.
Der har jeg optimistisk sat prisen til 4000 så der var lidt at handle med. Jeg har her til morgen fået bud på henholdsvis 3300 og 3500 kroner. Så det sælges i det prisleje. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |