|
|
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |
TvHomer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-August-2009 Status: Offline Point: 756 |
![]() |
Ok, så det er hdmi-kontrol, der bestemmer at tv´et ikke længere skal outputte lyd fra sine egne højtalere, men istedet anvende recieverens?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Ja det lyder meget sandsynligt. |
|
![]() |
|
TvHomer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-August-2009 Status: Offline Point: 756 |
![]() |
Super, det må jeg rode lidt videre med i aften.
|
|
![]() |
|
![]() |
OK, skylder lidt feed-back ovenpå alt den hjælp jeg har fået herinde. Fik set lidt DVD og BD i går, og hørt radio og cd, og er super tilfreds med det hele indtil videre. Har faktisk ikke rodet med indstillingerne eller "sat det rigtigt op", bare sammen, eller endda fået sat mere end 2 højtalere til endnu Havde dog en sjov erfaring med alien vs. predator, som jeg spørger lidt til i en anden tråd: http://recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=66048&PN=1
Redigeret af TvHomer - 11-September-2009 kl. 09:57 |
|
![]() |
|
![]() |
Hjælp!!! Med kuro-link sat til ON, så slukker min reciever, når jeg tænder mit tv? Det sker ikke med kuro-link slået fra i recieveren... Jeg kan heller ikke høre eks. radio, og se en bluray på samme tid. BD´en vil ikke lade mig se noget på skærmen før jeg slår recieveren over på BD... MEN jeg kan godt se tv fra youseeboksen (som ikke er tilsluttet gennem forstærkeren) og høre radio samtidig? Tilslutningen er hdmi fra BD => RECIEVER => 5090H. Har så også toslink fra TV´et til recieveren, og alt skulle være sat rigtigt sammen/op.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |