|
VSX-922 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
dreamtime ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2012 Status: Offline Point: 36 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Oktober-2012 kl. 13:07 |
Jeg har lige fået mig en pioneer VSX-922 forstærker, men kan ikke få noget lyd ud af den.
Jeg har kun 2 højtaler sat til den i øjeblikket, så der skal ikke sættes noget surround op. Er der nogen som kan forklare mig hvad jeg gør forkert, den er sat til et samsung tv, og jeg vil gerne have lyden ud gemmen højtalerne ved tv, og musik via pc og nas server. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilket TV? Og hvordan er den sat til?
|
|
![]() |
|
dreamtime ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2012 Status: Offline Point: 36 |
samsung UE46ES6805
via hdmi
og jeg kan godt få opsætningen frem på tvet skal man også have et optisk kabel på?
Redigeret af dreamtime - 20-Oktober-2012 kl. 13:19 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Du skal ind i menuen for at aktivere ARC (audio return channel), og så skal du anvende det rigtige stik bag i TV'et. Hvis det mod forventning ikke virker, så er der mulighed for at få lyden via optisk.
|
|
![]() |
|
fra forstæker hdmi out til hdmi in på tv
|
|
![]() |
|
Redigeret af Kampus - 20-Oktober-2012 kl. 13:48 |
|
![]() |
|
altså under system setup -> hdmi setup -> arc on
er det det du mener?
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
jeg kan ikke finde det på tvet
|
|
![]() |
|
Så må du anvende optisk. Her skal du ind i indgangsopsætningen på recieveren og vælge den indgang du anvender sammen med TV-knappen
|
|
![]() |
|
hehe min fejl det skulle åben bart ikke i hdmi in men hdmi in 2(arc) port bag i tvet
|
|
![]() |
|
nu virker det både på tv men også musik fra pcen
mange tak for hjælpen , god weekend |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |