|
|
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Forfatter | |
hunt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 520 |
![]() |
![]() I min MC manual står der noget ligende, her må man ikke køre ved samme omdrejninger i længere tid før først olieskift. Kan man skifte olie på en plasmaskærm?
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
I min manual til bilen står der at man skal køre forsigtigt de første 500 km, da bremserne ikke virker optimalt!!! Tænk engang
![]() |
|
![]() |
|
hunt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 520 |
![]() |
Jeg troede Samsungs support var inkompetent, men da jeg prøvede panasonics, syntes det, at stupiditetens ydereste grænser var blevet rykket kun for, at jeg skulle føle mig dum.
Tag fat i din forhandler. Alt andet lige har forhandleren noget nemmere ved at kommunikere med panasonic på et niveau, som ikke begrænser sig til: "Har du prøvet at genstarte?"
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
tror desværre pan, ikke har været så heldig med den nye fosfor til 3D den sidder så vidt jeg ved kun i en vt20 på en G20 er der nemlig ikke nogen ny fosfor har tidligere skevet lade være med at købe noget 1 generation det er så desværre for sent i denne sag i testen af en vt30 skriver Rasmus også der er mindre retention I vores GT30 anmeldelse proklamerede jeg, at retention (midlertidig fastbrændelse) var sænket i forhold til sidste års VT20 model, der desværre havde tendens til retention – i PS3-spil for eksempel. GT30 havde også en smule retention, men jeg nævnte samtidig, at det ikke er noget der bør bekymre synderligt. det samme med vt30 så ja en vt20 er ikke heldig med (midlertidig fastbrændelse) nu oven i hatten rigtig burn in Redigeret af xcardman - 30-April-2011 kl. 14:26 |
|
![]() |
|
meyhoff ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Sweden Status: Offline Point: 107 |
![]() |
Har du haft kontakt med Panasonic Danmark ?
I så fald, hvad sagde de til dit problem ? |
|
Meyhoff
Sony KD-55X8505 Sony RHT-G900 Sony PS3/PS4/PSVITA Surface Pro 7+ i7 256GB Apple iPhone Xr |
|
![]() |
|
![]() |
Vi venter spændt! Har du gjort noget ved det? :-)
|
|
![]() |
|
jugglerq ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 696 |
![]() |
blot til info, jeg har " burn-in / retention" på min G20 jeg har kørt break-in og først efter et 1/2 år skruet lidt op for kontrast 40 og lys +2 jeg bruger THX mode ved alle inputs. nu er det forbudt at se TV2 News. når jeg ikke bruger det sætter jeg den til den interne wash da den her på siden ikke virkede, det har hjulpet en smule, men slet ikke nok. det er da fandens at det sker, mange inputs i forskellige tråde siget at der ikke er problemer med burn-in på nutidens Plasma paneler det passer bare ikke.
![]() |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
Hej , udover wash , så prøv at skifte jævnligt på overscan til/fra , så passer det med at logoerne ikke er samme sted , så vil jeg tro at det hurtigt går væk....
MVH
|
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg siger det lige igen: Jeg håber snart, at der er nogen som hiver Panasonic igennem hele processen med forbrugerstyrelsen, de trænger til at blive sat på plads!
|
|
![]() |
|
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
![]() |
Der er ingen tvivl hos mig, TV2 NEWS står klart i det grønne.
Det er ikke godt. Og selv i vores verden af idag er det umuligt for TV2 "Flytte deres tekst engang imellem". ![]() Redigeret af moho - 23-Maj-2011 kl. 16:08 |
|
![]() |
|
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
![]() |
de billeder ser godt nok lidt voldsomme ud med tv2 logo.. det er skuffende at man skal ha så meget bøvl med de forskellige producenter...
jeg har derfor altid valgt forsikring på mine plasma, PV60 hjalp det meget med purple snakes, px80 fik jeg skiftet panel på forsikring, pixelfejl og burn-in. og har det igen på min nye LG pk950 og det er lige hentet pga. pixelfejl og dirty screen... |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Hvordan pokker bar du dig ad med det, jeg har kun haft let Retention (Forventet), men det er da alt.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |