|
VT30, kan ikke spole i optagelse fra TV3 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-November-2012 kl. 12:48 |
Hej Eksperter
Har et 55VT30, og har en ekstern HDD tilsluttet. Når jeg optager bliver optagelsen opdelt i "kapitler" (kan ses som lodrette streger i progress baren). Jeg kan uden problemer spole frem og tilbage med "højre/venstre". Nu har jeg for nyligt fået TV3 i min lille Stofa TV pakke, og har optager nogle afsnit af Luksusfælden. Men her kommer der ikke samme opdeling, go det resulterer i, at jeg ikke kan spole. Forsøger jeg at spole, så afsluttes optagelsen, og jeg skal starte forfra. Det er jævnt irriterende, da TV3 jo er en reklameglad kanal. Oplever I andre det samme, og er der evt en løsning? Er det TV3, der kan udsende et signal, så det ikke er mulgit at spole over deres reklamer? Mvh Michael
Redigeret af Maggerholm - 10-November-2012 kl. 12:54 |
|
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2126 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alle programmer med reklamer forhindre at man kan spole, pisse irriterende
![]() |
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
Er det lovligt??? Det ødelægger trods alt også funktionaliteten ved selve udsendelsen. Misser jeg et minut, inde midt i en film, kan jeg enten undvære eller starte optagelsen helt forfra. ![]() Så lad mig da som minimum kunne spole tilbage! Så var det tilsyneladende alligevel for tidligt jeg pensionerede min gamle HX710 analoge recorder. Utroligt, at et så gammelt produkt, kan give en bedre brugeroplevelse, end en ny fladskærm, når det gælder optagelse af en reklame kanal. Mvh Michael
|
|
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
.
Redigeret af Non-Desperado - 02-August-2013 kl. 06:33 |
|
![]() |
|
Gonardo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
Det er et Stofa problem, nogler programmer kan man optage og pause, andre duer ikke...prøv at pause tv3 og fortæl lige hvad der sker
![]() |
|
![]() |
|
Det lader til at man fint kan pause. Skal jeg bare tjekke om man kan, eller om der kommer kapitler/mulighed for at spole? Mvh Michael |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |