|
|
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() |
@taj59: Tror måske du næste gang skal lade være med at spise svampene i skoven..
Nu er det sådan at der er priskrig på de nye modeller, hvilket jeg har fået bekræftet af en autoriseret Panasonic forhandler og de vil falde hurtigt igen indenfor kort tid. Og hvis du nu gad læse hvad jeg skrev vil du finde ud af at jeg ikke regnet med lavere pris, men jeg forventer nok for meget af dig. Og lige for god ordens skyld var det ikke Elgiganten, men Dustin Home der startede priskrigen hvor Elgiganten og Komplett fulgte trop. Tror mere Panasonic har sagt noget end de selv har gjort noget-. Redigeret af Bjur - 12-Maj-2011 kl. 15:01 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Vi beholder lige den pæne tone i debatten - tak!
M.v.h.
|
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() |
Helt iorden:)
|
|
![]() |
|
Novatic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Maj-2009 Status: Offline Point: 64 |
![]() |
Arrrrr, nerd fight! |
|
![]() |
|
taj59 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 373 |
![]() |
du skriver
Og lige for god ordens skyld var det ikke Elgiganten, men Dustin Home der startede priskrigen hvor Elgiganten og Komplett fulgte trop. men det var stadigvæk Elgiganten, der havde den til de 14,800 Kr. som du refererede til,jeg ved godt at Dustin Home havde en lav pris, men det var ikke en Y model, men en E model http://www.dustinhome.dk/pd_5010589675.aspx og er vist også uden 3D briller, og på Y modellen er der 2 par med, til en ca pris på 2000-2500 Kr. Og det med svampene ![]() ![]() Redigeret af taj59 - 12-Maj-2011 kl. 19:57 |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Forstår slet ikke din tankegang her. Hvordan kan du tænde helt af, over at man havde håbet på at kunne få det til en god pris??
Du kontaktet måske de forskellige forhandlere ang pris, så du ikke føler dig snydt over dit nyindkøbte tv. Det er da kun sundt med lidt konkurrence for os forbrugere
![]() |
|
![]() |
|
taj59 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 373 |
![]() |
jeg formoder at det er mig du hentyder til.
1: Det er da kun sundt med lidt konkurrence for os forbrugere
![]() 2: 50VT20E kostede 19.999 Kr. da den kom frem i 2010 og en 50VT30Y er sat til samme pris
niveau 19.995 Kr. og hvis man kan få den til eks. 16.995 Kr er det da en god pris, iforhold til en 50VT20E, bedre design, samt flere feauters end 50VT20E, men at folk vil presse citronen ekstre, ned under 14.800 Kr. syntes jeg er urimeligt, derfor mit svar til Bjur Du kontaktet måske de forskellige forhandlere ang pris, så du ikke føler dig snydt over dit nyindkøbte tv.
nej nej slet ikke, jeg er skam meget ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Redigeret af taj59 - 13-Maj-2011 kl. 16:59 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |