|
VT50 burn in eller retention? |
Besvar ![]() |
Side <1234 12> |
Forfatter | |||
Høxbro ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 47 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Christ, havde man vidst det inden man købte TV'et havde jeg med det samme afmeldt 6'eren! Håber sgu også de mister rettighederne, kan dog godt lide kommentatorene og deres dækning generelt
![]() |
|||
![]() |
|||
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
||
Ja deres dækning fejler ingenting. Kun deres logo - hvis man har Panasonic plasma 2012 modeller.
|
|||
![]() |
|||
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1129 |
||
Alle jer som har så kraftige retension/burn in problemer efter 30 min eller at have set en film, vil jeg helt klart anbefale at klage til Pana. Dette kan simpelthen ikke accepteres i dagens verden. Hvis Pana vil holde liv i deres plasma salg fremover, må de bytte de defekte tv eller reppe dem asap!
|
|||
![]() |
|||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3801 |
||
Med mindre tv'et er defekt, lyder det usandsynligt, at et logo ved 4 timers samlet visning fastholdes ( selv efter 25 timers vask ).
|
|||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|||
![]() |
|||
E.Larsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
||
Defekt panel (eller indmad), det nævnes igen og igen, jeg er begyndt "klø lidt"
Eller indstillinger.....ER DET EFTERHÅNDEN HER MAN SKAL HAVE FOCUS ?
Og endelig fejl i el-instal. / antennen
Jeg har kun mine egne paneler at vurdere ud fra.
Men alt er installeret 100% efter manualerne,
har givet mig tid til at læse indstillings-manualerene grundig
inden opstart, som tigliger nævnt : ikke antydninger af logoer.
|
|||
![]() |
|||
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
||
jeg har pt en anden problem på samsung skæm og der er plasma støj, nu skriver du at du er i gang med er skriver frem og tibage med panasonic,, jeg blev også henvist fra securator (extra forskikring) til at skrive til samung ang mit problematik.. men jeg synes at der kan ikke være rigtig vi som forbruger skal slos med de TV mastrodonter , vi har ikke købt tv hos dem men hos forhendlere, og der må så være dem der skal tage de kampe med panasonic/ samung osv ...
|
|||
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
|||
![]() |
|||
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1129 |
||
Ja, du skal henvende dig hos din forhandler. Længere er den ikke! Dog kæmper du nok din egen sag bedre end en forhandler/"mellemmand"..... Og hvad kalder du "plasmastøj"? Er det støj fra strømforsyning? Jeg har selv plasma og den siger intet, så ......?
|
|||
![]() |
|||
tvkartoffel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
||
Slet...
Redigeret af tvkartoffel - 14-December-2012 kl. 00:58 |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
||
![]() |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
ubeslutsom ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-August-2012 Status: Offline Point: 163 |
||
Er du sød at skære ud i pap for en åbenbart fatsvag kvinde, hvad du mener, de rigtige indstillinger er? Og hvor ofte man skal skifte kanal? Uanset hvilke indstillinger, jeg har forsøgt mig med, kan jeg se retention efter få minutter på en problemkanal eller ttv. Og 2-3*45 minutter om ugen ud af en samlet tid på 40-45-50 timer på f.eks Kanal 5 er nok til at 5-tallet ikke går helt væk, men står tilbage som en mørk skygge. Faktisk er det lige før 4-tallet fra Kanal 4 ikke når at forsvinde helt, hvis jeg ser et enkelt serieafsnit om ugen. Men ifølge værkstedet fejler mit tv ikke noget. De lavede så til gengæld et DR logo, der efter 40-50 timers tv og 15-20 timers rullebjælke ikke gik helt væk.
|
|||
![]() |
|||
tvkartoffel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
||
Kunne ikke selv lige se om jeg havde ramt den rigtige balance. Men væk er det :-) |
|||
![]() |
|||
E.Larsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
||
Jeg læste det...jo du var inde på noget
Bilmanualen:
Side 124:
Hvis du kører 150 km i 3.gear/ timen over større strækninger, er der risiko for
at motoren bryder sammen, og garantien borfalder ved sammenbrud.
![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |