recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - VT50 nu med burn-in :(
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

VT50 nu med burn-in :(

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Avenue Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 386
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Avenue Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2019 kl. 18:52
Der kommer ikke myrekrig når jeg hiver antennestikket ud kun sort skærm?

Men THX er jo så uden pixelorbiter?
Til top
dr_schlemer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr_schlemer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2019 kl. 20:05
Oprindeligt skrevet af Avenue Avenue skrev:

Der kommer ikke myrekrig når jeg hiver antennestikket ud kun sort skærm?

Men THX er jo så uden pixelorbiter?
Du skal vælge analog tuner, hvis du vil have “sne”. Pixel orbiter bør slås fra under “wash”. 
LG C7 65” OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6 * QNAP TS431+
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2019 kl. 09:59
Plasma skærme med 3D blev desværre kendt for at være meget følsomme overfor burn-in. Men glæd dig, for nu kan du købe en OLED og få MEGET bedre billede end du har i dag :-) Siden jeg har skiftet fra plasma til OLED har jeg ikke fortrudt 1 sekund. Udsalget nærmer sig :-D 
Til top
dr_schlemer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr_schlemer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2019 kl. 14:11
Oprindeligt skrevet af Mr. Claude Mr. Claude skrev:

Plasma skærme med 3D blev desværre kendt for at være meget følsomme overfor burn-in. Men glæd dig, for nu kan du købe en OLED og få MEGET bedre billede end du har i dag :-) Siden jeg har skiftet fra plasma til OLED har jeg ikke fortrudt 1 sekund. Udsalget nærmer sig :-D 
Helt enig. Det er først med mit LG C7 at jeg igen er godt tilfreds med billedet siden skiftet fra plasma. 
LG C7 65” OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6 * QNAP TS431+
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu