|
VT50, PS3 og Onkyo 707 3D afspilning HJÆLP |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ærgeligt hvis ikke bare kan lade 'billedet' slippe igennem. Men du havde også tjekket for, at receiveren ikke laver video conversion?
|
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Men det kan du som sagt heller ikke med en receiver der understøtter 3D. Det er PS3'en der ikke kan klare 3D og HD lyd på en gang. Det er enten eller.
|
||
![]() |
||
Donny ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
|
Har prøvet at rode med indstillingerne på min Onkyo 707, og har prøvet at sætte den til "through" i video .. Umiddelbart kan jeg ikke se hvad jeg ellers skal prøve ..
|
||
![]() |
||
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
|
Så grunden til, at mit setup virker, må så være, at min receiver 'har' 3D? Selvom der ikke sker video conversion i min receiver og PS3 er sat til, at dekode lyden (mener da ihvertfald stadigvæk, at det står sådan). For her virkede det fint, da min PS3, blot opdagede et 3D-tv ved min hjælp. |
||
![]() |
||
Donny ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
|
Gunraf har du dit HDMI fra PS3 til reciever og derefter til TV ?
|
||
![]() |
||
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2126 |
|
Det kan være at det virker hvis du sætter PS3 op til at sende side-by-side, hvis man ellers kan det. Billedet bliver dog ringere, men indtil du får en ny forstærker. Alternativ at du køre uden om forstærkeren.
|
||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
||
![]() |
||
|
Jep det har jeg nemlig lige præcis ![]() Det eneste jeg skulle gøre, er det jeg nævnte tilbage i tråden, med at 'opdatere outputtet på PS3'.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |