|
VT50 vs ES7005 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Som ansat i en dansk forretning skal jeg nok lade være med at ytre mig om dit tysklands køb og mine forhåbninger om dine eventuelle problemer med skærmen....
![]() |
||
![]() |
||
Eco2001 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
|
... fortrød lige sarkasmen i mit indlæg. Synes dog stadig det er tarveligt skrevet. Også selvom det er skrevet med en bræk-smiley.
Redigeret af Eco2001 - 13-September-2012 kl. 12:15 |
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
|
Som en ganske almindelig forbruger, vil jeg undlade at ytre mig om mine forhåbninger i forbindelse med din forretnigns overlevelsesmuligheder
![]() |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9433 |
|
Panasonic er ok på smart tv, brugervenligeden m m men Samsung er et stykke foran. Men til prisen og billede / lyd er pana bedst i 50" Stod selv og skulle tage et tilsvarende valg i nogle uger siden, det var dog kun i 40" |
||
![]() |
||
Eco2001 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
|
For at slutte denne tråd, vil jeg sige at jeg endte med VT50.
Den er dejlig... og det rette valg for mig og mine kriterier.
|
||
![]() |
||
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
|
har lige stået og skulle vælge mellem vt50 55" og es8005 55".....
valget faldt på samsung es8005 55" har ike fortrudt det, selv om jeg altid har været plasma mand.. es8005 kom ind for at afløse mit 4 mdr gamle pana gt30 50" |
||
![]() |
||
Anaz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2008 Status: Offline Point: 32 |
|
Hey Iceman, lige et spørgsmål til dig og andre. Jeg har et snart fem år gammel pana px80 37". Jeg har luret lidt på samsungs 8005 46" led til ca 13k. Hvor stort er springet i kvalitet? og er det pengene værd i forht at vente et par år og presse lidt mere ud af pann'en som jeg egentlig er meget glad for? Jeg ser mange film i HD både Bluray og stream, samt tv og meget Fifa..
På forhånd tak!
|
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9433 |
|
Vil mene at Samsung er væsentligt bedre, der er sket meget siden px 80.
|
||
![]() |
||
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
|
hey har selv haft PX80 42" og det var sgu et godt tv.. fik derefter LG PK950 50" (var ikke tilfreds) så fik jeg Phillips 7606 47" (absolut ikke tilfreds) så gik turen til Panasonic GT30 50" (ja det var bedre, men føj hvor det døjede med rentation i grader jeg ikke har set før, plus andre negative ting)... Kort sagt siden jeg havde mit elskede PX80 er det eneste TV jeg har været fuld tilfreds med uden mega negative ting, de små ting jeg fandt har jeg selv kunnet løse.. JEG er meget tilfreds med billede kvaliteten og alt det andet tv'et byder på... nu plejer jeg ikke gå op i design, men føj hvor den ser godt ud i min stue.. den næsten ikke eksisterende ramme, gør altså bare at billedet virker på en helt anden måde... love it
|
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
VT50 er en topmodel, den tilsvarende fra Samsung er en ES8005 eller E8005 hvis det nu skal være plasma. ES7005 svarer til en GT50.
|
||
![]() |
||
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
|
Det passer altså ikke, væsentligste forskel mellem es8005 og es7005 er designet på rammen og foden. Samsung vil gerne give lidt valgmuligheder på design. Sådan var det også året før.
Ellers er der noget med antallet af microdimming zoner, men de test jeg har læst kan ikke se forskel og stempler det som markedsføringsstunt. |
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Ja, man lærer noget nyt hvad dag. Så er det 6005 der svarer til GT50?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |